Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, július 19
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Megtalálták Schmuck Andor hátborzongató búcsúlevelét!

    BY admin2025.07.16.2025.07.17.
    VisszaKövetkező oldal

    Schmuck Andor halálának körülményei továbbra is homályba burkolóznak. A közéleti szereplő távozásáról először a család adott hírt, de a pontos részletekről senki sem beszél nyíltan. Több forrás is megerősítette a tragédiát, ugyanakkor rengeteg a találgatás arról, mi történhetett vele. Egyesek váratlan rosszullétet, mások lelki válságot sejtenek a háttérben.
    Közben előkerült egy szívszorító írás, amelyről azt állítják: ez Schmuck Andor búcsúlevele.
    MUTATJUK!

    Ez is érdekelhet:

    A Peugeot 3008 2008-ban került piacra, és kezdetben 1,6 literes (120 vagy 150 lóerős) turbós benzines, valamint 110 lóerős 1,6-os és 150 lóerős 2,0 literes dízelmotorokkal volt elérhető. Három felszereltségi szint közül lehetett választani: Active, Sport és Exclusive, majd 2011 januárjában megjelentek az SR és Envy különkiadások is.
    2010 júniusától elérhetővé vált egy 163 lóerős, 2.0 HDi automata változat, októberben pedig frissítették az 1.6 HDi motort, amely innentől 1.6 e-HDi 112 néven futott. Ugyanebben az évben nyáron bemutatkozott a dízel-elektromos hajtású HYbrid4, amely kezdetben 99 g/km CO₂-kibocsátást produkált, majd 2012 őszére ezt 91 g/km-re csökkentették.
    2014 januárjában egy facelift keretében megújult a 3008-as: több felszerelést és hatékonyabb 1.6 HDi motort kapott (115 lóerővel és 125 g/km CO₂-vel). A HYbrid4 még jobb lett környezetvédelmi szempontból, CO₂-kibocsátása csupán 85 g/km-re csökkent. Később több modellváltozatot is kivezettek: a négykerék-meghajtású HYbrid4 2015-ben tűnt el a kínálatból, vele együtt az elavult 1.6 HDi motor, egy modernebb 2.0 BlueHDi egység, valamint egy turbós 1.6 literes benzinmotor is.

    A modellciklus végére a kínálat egy háromhengeres, 1.2 literes turbós benzinmotorra, valamint két dízelre szűkült: egy 118 lóerős 1.6 BlueHDi-re és egy 148 lóerős 2.0 BlueHDi-re. Már csak két felszereltségi szint volt elérhető: Active és Allure, utóbbi kizárólag a nagyobb dízelmotorral volt elérhető.
    A Peugeot HYbrid4 elméletben jól hangzott, de a magas újkori ára ritkán térült meg az üzemanyag-megtakarítással. Használtan is kevés eladó példány van belőle, és az EGC váltó darabos működése lerontja a vezetési élményt – ezért ezt a változatot nem ajánlott választani.
    Az összes 3008 alapfelszereltségként kap elektromos első ablakokat, légkondicionálót, menetstabilizátort (ESP) és távirányítós központi zárat. A Sport szint hozzáadott alumíniumfelniket, tolatóradart és tempomatot, míg az Exclusive felszereltség panorámatetőt, automata fényszórókat és ablaktörlőket, head-up kijelzőt, guminyomás-ellenőrzőt és kétzónás klímát is tartalmazott. Érdemes olyan példányt keresni, amely megkapta az extra Dynamic Ride Control futóművet is.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Erős Antónia drámája!

    Next Post

    Nem működött a klíma a soproni IC-n, egy bácsit újraélesztettek.

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Újabb Szörnyű tragédia történt a Balatonnál!

    M

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum