Hatalmas vasúti baleset történt!

A baleset reggel 6:48-kor történt, amikor a Budapest felől érkező tehervonat és a Rom/nia irányából tartó 371-es találkozott egy egysínű szakaszon. Bár a vonatok sebessége nem haladta meg a 80 km/h-t, a fékezés elmaradása miatt az ütközés ereje jelentős volt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Terramar 1.5 TSI e-Hybrid a plug-in hibrid modell, amelyben függetlenül a választott teljesítménytől, egy 25,8 kWh-s akkumulátor található. Ez az akkumulátor a V1 változat esetében állítólag 74 mérföld (kb. 119 km) elektromos hatótávolságot biztosít, míg a legerősebb VZ2 verzió is 71 mérföldes (kb. 114 km) hatótávolsággal rendelkezik, így nagy valószínűséggel a napi közlekedést akár teljes egészében elektromos üzemmódban is megoldhatod. Az akkumulátor akár 50 kW-os töltést is elbír, így 10-ről 80 százalékra 26 perc alatt tölthető fel. Egy 11 kW-os váltóáramú forrásról a teljes töltés (0-ról 100 százalékra) körülbelül két és fél órát vesz igénybe.
Az akkumulátor motor általi töltésére nincs lehetőség, bár a Cupra módban való intenzív vezetés során valamennyi energia visszatáplálódik az akkumulátorba. Az érintőképernyőn keresztül elmentheted a töltöttségi szintet későbbi használatra, és időzített töltés is rendelkezésre áll. A kötelező biztosítási csoportok az alapmodellnél 21-től kezdődnek, míg a nagyobb teljesítményű változatoknál magasabbak az értékek. A 2.0 TSI alacsonyabb teljesítményű változatai 28 és 29-es csoportba tartoznak, a 268 lóerős modellek pedig a 32-es és 33-as csoportba. Az e-Hybrid plug-in modellek viszont minden kategóriában egy csoporttal alacsonyabb besorolást kaptak, ami azt mutatja, hogy a hibrid rendszer nem jelent jelentős plusz költséget a javításoknál.
Az ára magas, és fontos megjegyezni, hogy érdemes rendszeresen tölteni az akkumulátort, hogy kihasználhassa a simább vezetést és a tisztán elektromos kilométereket, de a plug-in hibrid modell mutatja meg a Terramar igazi előnyeit. Ugyanakkor a 1.5 eTSI motorral sem érezné magát csalódottnak az ember. Bár nem olyan gyors, mint a 2.0 TSI, a 1.5 még így is tisztességes vezetési élményt nyújt azoknak a családoknak, akik sportos autóra vágynak, de szeretnék kordában tartani a fenntartási költségeket.
Leave a Comment