Most érkezett a hír Döméről, aki miatt felgyújtotta magát egy nő!

A férfit, akit csak Döméként ismernek, júniusban tartóztatták le, miután nyilvánosan hergelte az asszonyt, hogy élő adásban gy/jtsa fel magát. A botrányos ügy hatalmas felháborodást keltett, hiszen a nő később beleh*lt a sérüléseibe.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT DÖMÉVEL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota Yaris Hybrid a kategóriájának legtisztább és leghatékonyabb kisautója. A Toyota szerint akár 3,3 l/100 km (85,6 mpg) fogyasztásra is képes, miközben csak 75 g/km CO₂-t bocsát ki, így ez a legkörnyezetbarátabb nem plug-in hibrid modell, amely jelenleg az Egyesült Királyságban kapható.
A modellfrissített változat jelentős átalakuláson esett át, a Toyota körülbelül 70 millió fontot fektetett a fejlesztésébe. Az új orrkialakítás az Aygo formavilágát idézi, elegáns LED-fényszórókkal és króm díszítésekkel. Az utastérben puhább anyagok, új multimédiás rendszer és tágasabb tárolórekeszek várják az utasokat.
A Yaris Hybrid lelkét egy 1,5 literes benzinmotor és egy elektromotor alkotja, amelyek együtt 98 lóerőt teljesítenek. A hajtáslánc különösen városi környezetben érzi jól magát: akár 1,3 mérföldet (kb. 2 km) is megtehet csak elektromos hajtással, egészen 50 km/h-s (31mph) sebességig. Amikor a benzinmotor bekapcsol, azt szinte észrevétlenül, finoman és csendesen teszi, így alacsony sebességnél rendkívül kifinomult az autó.
A Yaris Hybrid két felszereltségi szinten érhető el: Icon és Excel. Már az alapmodell is gazdag felszereltséggel rendelkezik, többek között 6,1 hüvelykes érintőképernyővel, tolatókamerával, Bluetooth-kapcsolattal és alufelnikkel. A Toyota ráadásul egy év ingyenes biztosítást is kínál mellé, az alapból járó 5 év/160 000 km-es (100 000 mérföldes) garancia mellett.
A Yarisban használt 1,5 literes benzinmotor a második generációs Prius 1,8 literes motorján alapul. Önmagában 73 lóerőt ad le, amit az elektromotor 98 lóerőre növel. A rendszer legnagyobb nyomatéka 111 Nm, amit már alacsony fordulaton is képes leadni. A csendes elektromos üzemmód kényelmes városi haladást tesz lehetővé, de autópályán az autó nehézkesebben mozog és a CVT váltó zajossága is csökkenti a komfortérzetet. A kormányzás élettelen, a futómű pedig rövid hullámokon pattogós, így autózásra kevésbé élvezetes. Városban viszont tökéletes társ.
Fogyasztás, CO₂-kibocsátás és fenntartási költségek
A hibrid hajtáslánc legnagyobb előnye a rendkívüli hatékonyság: 75 g/km CO₂, így nincs gépjárműadó, és a londoni dugódíj alól is mentesül. A gyári fogyasztási adat 3,3 l/100 km (85,6 mpg) – ezt azonban csak városi forgalomban lehet megközelíteni. Autópályán a hibrid hajtáslánc nehezebb, így jobban meg kell dolgozni a tempóért, ami rontja a fogyasztást. Ennek ellenére az olyan költségek, mint a biztosítás és karbantartás, viszonylag alacsonyak, a technika ellenére.
Leave a Comment