Gyurcsány Ferenc és Szentkirályi Alexandra együtt

Hatalmas szenzáció rázta meg a magyar közéletet péntek reggel, amikor Gyurcsány Ferenc és Szentkirályi Alexandra (F/d/sz korábbi szóvivője) együtt jelentek meg egy budapesti kávézó teraszán. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia Stinger három különböző felszereltségi szinttel kapható, és az alapváltozat neve GT-Line. Ez a változat már négyhengeres motorokkal érhető el, és a felszereltségi lista meglehetősen bőséges. Alapáron járnak hozzá a 18 colos könnyűfém felnik, a fűthető bőrülések, a nyolcolcsos érintőképernyő beépített navigációval, a head-up display, a parkolóradar, az aktív tempomat és a különböző vezetési módok közül való választás lehetősége. Az árak körülbelül 32 ezer fontnál kezdődnek, és ha valaki a dízelmotoros változatot szeretné, akkor nagyjából 2200 fonttal kell többet fizetnie.
A Stinger látványos, sportos külsőt kapott, ami önmagában is figyelemfelkeltő, de ami igazán lenyűgöző benne, az a vezetési élmény. Ez az autó a Kia első komoly próbálkozása a sportos szedánok piacán Európában, és a márka meglepően jól teljesített. A futómű – még a GT-Line és GT-Line S változatoknál is – fürge és agilis, az autó jól tapad az úton, így élmény vele a kanyarodás és a dinamikus haladás. A kormányzás egy kicsit könnyed érzetű, viszont a különböző vezetési módok között váltva az autó gázreakciója és a motor működése is megváltozik, így valamelyest testreszabható a vezetési élmény. Bár ezek a módok nem változtatják meg a futómű karakterét, az autó menetkomfortja kellemes, rugózása puha, így hosszabb utakra is kényelmes társ, miközben sportos viselkedését is megőrzi.
A kínálat csúcsán a GT S változat áll, amely már egy 365 lóerős motorral szerelt sportlimuzin – ez sokakat meglephet, ha a Kiára gondolnak, de ez a modell valóban méltó kihívója a kategória élvonalának. Teljesítményben például az S5 Sportbackkel is felveszi a versenyt. Bár a száraz adatok alapján a Stinger GT S nagyon erős, a hétköznapi használatban az Audi és a Kia között alig érezhető különbség: mindkét autó rendkívül gyors, dinamikus és vezetési élmény szempontjából szinte fej fej mellett haladnak. Ez azt mutatja, hogy a Kia nemcsak megérkezett a sportos szedánok világába, de rögtön komolyan vehető szereplőként.
Leave a Comment