Ilyen még nem volt 6 havi nyugdíj érkezik!

A nyugdíj mértéke nem véletlenszerű — kulcsszerepet játszik a kor, amikor igényeljük, és az eltöltött munkaviszony hossza. A teljes nyugdíj csak azoknak jár, akik elérték a hivatalos nyugdíjkorhatárt, és legalább 20 év folyamatos szolgálati idővel rendelkeznek. Azok is jogosultak lehetnek résznyugdíjra, akik legalább 15 évet ledolgoztak, míg a nők kedvezményes nyugdíja akár 40 év munkaviszony után kortól függetlenül igényelhető. Az időzítés minden esetben kiemelt szerepet kap!
6 havi nyugdíj érkezik egyösszegben, mutatjuk a pontos dátumot!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amikor megnézzük, milyen feladatokat szoktak ellátni a nagycsaládos autók, mint például az egyterűek (MPV-k), akkor elsőre úgy tűnhet, hogy a Citroën Grand C4 SpaceTourer motorválasztéka kicsit gyenge. A legkisebb motor egy 1,2 literes, háromhengeres, turbós benzines, amely csak 130 lóerős változatban érhető el – bár létezik egy 110 lóerős verzió is, de az csak az ötszemélyes C4 SpaceTourerhez. Ennek ellenére ez a kis motor meglepően erősnek érződik, különösen az alacsony fordulatszámon leadott nyomatéknak köszönhetően, ami városi használatnál és hétköznapi vezetésnél igazán előnyös. Emellett van egy 1,6 literes, 165 lóerős turbós benzines motor is, amely alapból hatfokozatú automata váltóval érkezik – bár ez a motor erőteljesebb, hajlamos több üzemanyagot fogyasztani, így nem a leggazdaságosabb választás.
Ha rendszeresen több mint három utassal autóznánk, érdemes inkább a dízelmotoros változatokban gondolkodni. A kínálatban van egy 1,6 literes BlueHDi, ami 100 vagy 120 lóerős teljesítménnyel is kapható, míg a legerősebb változat a 2,0 literes BlueHDi, amely 150 lóerős. A legkisebb dízelmotor egy ötfokozatú kézi váltót kapott, míg a többi modell hatsebességes váltóval rendelkezik. A 2.0 BlueHDi modell automata váltót kapott (Citroën EAT6), ez azonban opcióként elérhető az 1.6 BlueHDi 120-ashoz is. Az összes verzió elsőkerék-meghajtású, ami jól illik az autó családbarát, praktikus karakteréhez.
A Grand C4 SpaceTourer nem kifejezetten vezetési élményre van hangolva – nem sportos, és nem is a legdinamikusabb egyterű –, sokkal inkább a kényelemre és a praktikumra helyezi a hangsúlyt. A felfüggesztés meglehetősen lágy, így az autó érezhetően megdől a kanyarokban, különösen, ha meg van pakolva utasokkal és csomagokkal. Viszont ennek a rugózásnak köszönhetően az utazási komfort nagyon jó: az autó könnyedén kisimítja az úthibákat, és még a nagyobb kátyúkat is elegánsan elnyeli, ami hosszabb utak során igazi áldás lehet a vezetőnek és az utasoknak egyaránt.
Az úttartás nem sportos, de stabil: a futómű kiegyensúlyozott, és még nagyobb tempónál is biztonságérzetet ad. Egy ilyen típusú autónál nem is annyira a kanyarban nyújtott teljesítmény a lényeg, hanem az, hogy kényelmes és megnyugtató legyen a benne töltött idő, különösen teljes létszámmal. Az utastérben hallható zajok tekintetében kicsit hangosabb lehet az autó, mint néhány másik, csendesebb hétüléses rivális, de például halkabb, mint a Renault Grand Scenic legújabb változata. A 2.0 literes dízelmotor alapjáraton kicsit zajosabb lehet, viszont a kisebb dízelek és benzines változatok kimondottan finoman, csendesen működnek.
Leave a Comment