Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Sírva jelentette be Demcsák Zsuzsa!

Posted on 2025.07.21.

Van egy nap, amitől egy anya legbelül retteg, csak reméli, hogy nem jön el. A hangja még itt cseng a házban, a nevetése a falak között marad, de a jelenlét… az megszűnik. Egy korszak lezárul. Egy ajtó becsukódik. És a csend mindent átír.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez az autó egyértelműen a „juttasson el A pontból B-be” típusú egyszerű közlekedési eszköz. És ha az A és B pont nincs túl messze egymástól, akkor erre a célra kifejezetten jól is működik.
Az ë-C3 nem gyors, és 80 km/h fölött gyorsításkor már szinte erőtlennek érződik. Ettől eltekintve azonban a főutakon és autópályán is elfogadhatóan helytáll, városi forgalomban pedig határozottnak és otthonosnak tűnik.
A menetzaj, főként szélzaj, nagyobb sebességnél felerősödhet – különösen mivel a hajtáslánc teljesen hangtalan, így nincs mi elnyomja a környezeti zajokat.

A minimalizmus uralja az egész konstrukciót. A Citroën nem kínál egyetlen pedállal történő vezetési módot, és nincs kormány mögötti kar sem a regeneratív fékezés szabályozására.
Még csak a legtöbb villanyautónál megszokott „B” mód sincs a menetmód-választón – ez általában a maximális motorfékes regenerációt jelöli. Ehelyett egy „C” gomb van, ami a „Cruise” (vagyis utazó) mód rövidítése – ez pedig épp hogy csökkenti a regeneratív fékezést nagyobb sebességnél, hogy kényelmesebb legyen az autópályás haladás. Alapértelmezésben az ë-C3 regeneratív fékezése amúgy is meglehetősen enyhe.
Összességében ez így talán egy olyan receptnek tűnhet, ami a beállítási lehetőségek hiányával frusztráló lehet – mégis, valahogy nem az. Az ë-C3 egyszerűen csak teszi a dolgát, megbirkózik a legtöbb reális elvárással, ritkán bosszant, és pusztán azáltal, hogy mentes minden bonyolultságtól, hivalkodástól vagy különcködéstől, végül egészen szerethető, szabad szellemű járművé válik.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme