Megszületett Majka ítélete!

Nem csitulnak a kedélyek Majka körül, de most erről éppen maga az előadó vagyis Majka tehet! Mint Kubatov Gábor és Orbán Balázs, közleményben bírálták az esetet: szerinte a show „átlépte a R/bi/ont”, és ves/él/es példát mutatott. Azonnal cselekedni kell! MUTATJUK A VÁRATLAN RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A dízelmotoros változatok jelentik a Peugeot 308 modellpaletta legjobb választásait, ha a teljesítmény és gazdaságosság kiegyensúlyozott kombinációját keressük. Háromféle dízelmotor közül lehet választani, és mindegyik meggyőzően teljesít az alacsony fordulatszámú nyomaték terén, miközben megőrzik a kiváló üzemanyag-hatékonyságot is. Az 1.6 és 2.0 literes HDi motorok különösen dicséretre méltók a finom és lineáris teljesítményleadásuk miatt, aminek köszönhetően az autó rendkívül kényelmesen használható hosszabb autópályás utazások során. Ugyanakkor ezek a motorok kevésbé érzik otthon magukat a szerpentineken vagy szűk, kanyargós utakon, ahol a 308-as karosszériája jelentősen megdől kanyarodáskor, a kormányzás pedig tompa visszajelzést ad, amit tovább ront a darabos, pontatlan sebességváltó működése.
A Peugeot által kínált EGC automata váltó, amely egy robotizált kézi váltó, sajnos az egyik legkevésbé kifinomult szerkezet a piacon – működése gyakran rángatós, különösen alacsony sebességnél vagy induláskor. A benzines modellek – kivéve a sportosabb GT változatot – általában zajosabbak és gyengébb teljesítményűek, mint dízel társaik, így kevésbé meggyőzőek a mindennapi használat során.
Pozitívumként viszont megemlíthető a Peugeot e-HDi stop-start rendszere, amely különösen kifinomultan működik. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy az autó automatikusan leállítsa a motort például piros lámpánál vagy lassú forgalomban való araszolás közben, amivel jelentős mennyiségű üzemanyagot lehet megtakarítani. A leginkább környezetbarát változat, az úgynevezett Oxygo kivitel, mindössze 98 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként, miközben akár 4 liter alatti fogyasztást is elérhet 100 kilométerenként, ami lenyűgöző teljesítmény ebben a kategóriában.
A belépő szintű, Access felszereltségű modellek sajnos meglehetősen fapadosnak számítanak, mivel a legalapvetőbb extrákon – mint a légkondicionáló és az elektronikus menetstabilizáló (ESP) – kívül nem sok mindennel kényeztetik a vezetőt. Ezzel szemben a magasabb felszereltségi szintet képviselő Allure változatok már sokkal vonzóbbak: alapfelszereltségként jár hozzájuk a tempomat, a nagyméretű panorámatető, valamint a kétzónás klímaberendezés, ami jelentősen növeli az utazás kényelmét.
Leave a Comment