Házasodik Nótár Mary! Ő lesz a férje!

Nótár Mary új mérföldkőhöz érkezett: 40 éves lett, és nemcsak karrierjében, hanem magánéletében is fordulóponthoz közelít. A mulatós zene királynője már nemcsak haknikban gondolkodik – arénás koncertekre vágyik, sőt, a Puskás Arénát is megcélozná.
No de ki a szerencsés? MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Senki sem szereti, ha azt mondják neki, hogy „maradj a saját sávodban”, de néha egyszerűen muszáj kimondani. Például a Renault zseniális a kisautók gyártásában – gondoljunk csak a hűséges Clióra, vagy az új, fantasztikus Renault 5 és Renault 4 elektromos modellekre. Ahelyett azonban, hogy maradt volna annál, amihez a legjobban ért, az elmúlt években a márka komolyan megpróbált terjeszkedni a nagyobb járműkategóriák irányába is – ezek a szegmensek ugyanis jóval népszerűbbek és sokkal jövedelmezőbbek is.
Az eredmények viszont vegyesek lettek. Félreértés ne essék: az új Renault Scenic egy kiváló elektromos SUV – szerintünk az egyik legjobb a piacon. A Renault Symbioz is vonzó, jól árazott alternatívája a Nissan Qashqainak. Azonban a (szerencsére) már megszűnt Renault Arkana kupé-SUV-ról jobb nem is beszélni, és bár a hasonló stílusú csúcsmodell, a Renault Rafale külsőre lenyűgöző, a vezetési élmény sajnos már kevésbé.
És itt van az Austral, amelyet 2022-ben mutattak be a korábbi Kadjar utódjaként, ezzel átvéve a Renault zászlóvivő szerepét az ultra-versenyképes középkategóriás SUV-piacon. Olyan nagynevű családi modellek ellen kell helytállnia, mint a Hyundai Tucson, a Kia Sportage, a Toyota RAV4 vagy a Volkswagen Tiguan.
Megjelenésekor azonban az Austral nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mivel jó tulajdonságait elhomályosította a gyenge rugózási komfort, a hiányos hangszigetelés, valamint a nehezen kiismerhető hibrid hajtáslánc – és ezzel nem csak mi voltunk így. Úgy tudni, a Renault gyakorlatilag azonnal nekilátott a problémák orvoslásának, amint a kritikák napvilágot láttak. Ennek eredményeként mindössze három évvel az eredeti modell megjelenése után most egy jelentősen frissített változat kerül piacra.
Az új Austral 2025 júniusától lesz kapható, az árak pedig várhatóan 35 000 és 39 000 font között mozognak majd – ez megegyezik a kifutó modell áraival, és még mindig kedvezőbb, mint például a Hyundai Tucson Hybrid. A felszereltségi szintek nem változnak: Techno, Techno Esprit Alpine és Iconic Esprit Alpine változatok közül lehet majd választani, a pontos specifikációkat azonban még nem közölte a gyártó.
Minden Austral modell bőséges alapfelszereltséggel érkezik. Korábban már az alapmodellek is tartalmaztak 19 colos könnyűfém felnit, 12,3 colos álló formátumú érintőképernyőt, 12 colos digitális műszeregységet, Apple CarPlay és Android Auto támogatást, vezeték nélküli telefontöltőt, tolatókamerát, adaptív tempomatot és adaptív LED fényszórókat, valamint rengeteg vezetéstámogató rendszert.
A magasabb felszereltségi szintek extrái között található 20 colos felni, panorámatető, 9,3 colos szélvédőre vetített kijelző (head-up display), prémium Harman Kardon hifi, 360 fokos kamera, valamint további biztonsági és kényelmi technológiák, például sávtartó asszisztens és automata parkolórendszer.
Az Austral a bemutatása óta kizárólag full-hibrid hajtáslánccal érhető el, és ez így is marad. A rendszer egy 1,2 literes, háromhengeres turbós benzinmotort és egy első kerekeket hajtó villanymotort kombinál, amelyet egy kis, 2 kWh kapacitású akkumulátor táplál. Ez lehetővé teszi, hogy a jármű tisztán elektromos üzemmódban induljon el, és a Renault állítása szerint a városi közlekedés akár 80 százalékát is képes teljesíteni benzinégetés nélkül.
Leave a Comment