Ha más táskával mész vásárolni megbüntetnek!

Sokkolta a vásárlókat az a hír, miszerint több hazai üzletlánc is büntetést vezet be azok számára, akik más szatyrot visznek magukkal vásárláskor. Például Spar-os táskával jelenik meg egy Tesco áruházban és fordítva. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota bZ4X futóművének hangolása meglepően kifinomult, és emlékeztet a Corollára abban az értelemben, hogy nem hivalkodó, de jól végzi a dolgát. Sem a bZ4X, sem a Corolla nem tartozik a sportos vagy különösen élvezetes vezetési élményt nyújtó autók közé, de érződik rajtuk, hogy a mérnökök gondosan, tudatosan hangolták őket a céljukhoz – vagyis a kényelmes, kiszámítható, biztonságos közlekedéshez.
A bZ4X alacsony súlypontja például határozottan segít abban, hogy kanyarodás közben ne dőljön túlzottan, mégis megmarad a rugózás kényelmesnek, nem válik túl keménnyé vagy rázóssá az autó. Ha hátul nincs megpakolva, a kanyarba befordulva kis mértékben elfordul a hátulja is – de ez nem valódi túlkormányzottság, inkább csak finom, természetes mozgás, ami nem ijesztő, hanem segíti a kanyarvételt.
A kipörgésgátló és a menetstabilizáló rendszerek gyorsan és finoman lépnek működésbe, így az ember szinte nem is veszi észre, hogy dolgoznak – ami kifejezetten előnyös. Ugyanakkor a Bridgestone Alenza gumiabroncsok tapadása nem a legjobb, ezért ezek az elektronikus rendszerek kicsit gyakrabban és intenzívebben dolgoznak, mint más autóknál. Ez különösen akkor érezhető, amikor egy élesebb kanyarba kicsit lendületesebben hajtunk be – ilyenkor a gumik sírása, csúszása hallhatóvá válik.
A kormányzás közepes ellenállású, vagyis se nem túl könnyű, se nem túl nehéz, de különösebb visszajelzést nem ad az útról. Egy ilyen típusú autónál ez nem is annyira fontos, mert itt nem a precíz vezetési élmény a cél. A kormány áttételezése viszonylag lassú a mai modern autókhoz képest, ami más Toyotáknál kellemesen nyugodt és természetes kormányérzetet eredményez. Azonban a bZ4X esetében a nagyon kicsi kormánykerék nem illik igazán az autó általános karakteréhez. Egy ilyen kis volán jól működik egy nagyon gyors, sportos autóban – például egy Caterhamben –, ahol a reakciók azonnaliak. De egy nagy, kissé billegő SUV-nál, amelynek kormányreakciói lassabbak, ez inkább furcsán hat, nem harmonizál a jármű nyugodt viselkedésével.
Leave a Comment