Rátett még egy lapáttal Siófoki koncerten Majka!

A p/nze talán ke/esebb lett Majkának, miután elfordultak tőle a támogatói a Campus Fesztiválon történtek után, de az arca biztosan nem lett kisebb. A siófoki plázson ismét ontotta magából a bu/kós/got. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Tapasztalataink alapján a 211 lóerős, 73 kWh-s akkumulátorral szerelt, egyetlen elektromotorral hajtott e-5008 teljesítménye minden szempontból kielégítőnek mondható, különösen a mindennapi használat során. Nem arról van szó, hogy egy gyorsulási versenyautó lenne – a 0-ról 100 km/h-ra való gyorsulás majdnem 10 másodpercet vesz igénybe –, de a 344 Nm nyomaték finoman és folyamatosan ébred, fokozatosan erősödve viszi előre az autót.
Azok számára, akik először ülnek elektromos autó volánja mögé, különösen megnyugtató lehet ez a fajta vezetési élmény, hiszen a motor reakciói hasonlítanak a belső égésű motorokra jellemző erőleadásra. Ugyanakkor megvan az a frissesség és közvetlenség is, ami az elektromos autókra jellemző, hiszen amikor kell, a motor azonnal reagál és lendületet ad a járműnek. Természetesen, a Tesla által generált elvárások miatt sokan talán ennél nagyobb teljesítményt várnának el egy elektromos modelltől, ám az e-5008 inkább a kiegyensúlyozott, praktikus vezetési élményre fókuszál, nem a villámgyors gyorsulásra.
Azok számára, akik mégis többre vágynak, a Peugeot kínál egy erősebb, kétmotoros változatot is. Ebben a verzióban az első tengelyen ugyanaz a 211 lóerős elektromotor dolgozik, mint az alapmodellben, ám a hátsó tengelyen egy plusz, 110 lóerős elektromotor került beépítésre, amely összesen 321 lóerőt és 449 Nm nyomatékot biztosít, valamint összkerékhajtást kínál. Ez az erősebb verzió már jóval fürgébb: a 0-100 km/h-s gyorsulást 6,5 másodperc alatt teljesíti, ami sokkal dinamikusabb élményt nyújt.
Vezetés közben az összkerékhajtású változat gyorsulása egyenletes és lendületes, bár az erő leadása kis késéssel indul meg, ha hirtelen rálépünk a gázpedálra. Sport módban a nyomaték megoszlása 60 százalék az első, 40 százalék a hátsó tengely között, ami élénkebb, dinamikusabb vezetési élményt biztosít, ugyanakkor érdemes számítani arra, hogy az erősebb gyorsításoknál határozottabb kilengések és lendületek jelentkezhetnek. Az összkerékhajtás 4WD módban viszont egyenlően osztja meg a nyomatékot, így kimondottan jó tapadást és stabilitást kínál csúszósabb vagy változatos útviszonyok között is.
Leave a Comment