Kedves mindenki! Mély fájdalommal tudatom veletek…

Valódi tragédia, hogy ilyen megtörténhet. Az edesanyja búcsúja kisgyermekéhez:
Kedves mindenki.. Mély fájdalommal tudatom veletek, hogy a szemem fénye, az én édes kisbabám mindössze 19 naposan váratlanul a Menyországba távozott.. Itt hagyott engem, mert.. – Kérlek olvassátok el a soraim:
Ez is érdekelhet:
A Renault kínálatán belül a Megane E-Tech a kompakt Renault 5 és Renault 4 elektromos modellek, valamint a nagyobb Scenic közé ékelődik be, ötajtós ferdehátú karosszériáját pedig kifejezetten családi vásárlók igényei szerint alakították ki. Ellentétben néhány versenytársával, a Megane E-Tech csak egyféle hajtáslánccal érhető el: egy 60 kWh kapacitású akkumulátor táplálja az első kerekeket hajtó villanymotort.
A korábbi Evolution, Techno és Iconic felszereltségi szintek átalakultak, mostantól Techno, Techno Esprit Alpine és Iconic Esprit Alpine változatok közül lehet választani – ez a struktúra más Renault modellek, például az Austral esetében is már megszokott. A legalacsonyabb és legmagasabb felszereltség között 4 500 fontos különbség van, miközben az alapár csökkent, körülbelül 32 500 fontról indul.
Úgy gondoljuk, hogy nem igazán érdemes a belépő Techno szint fölé menni, mivel ez már így is több felszerelést kínál, mint a korábbi Evolution szint. A felszereltség részét képezi a 18 colos könnyűfém keréktárcsa, egy nagy, álló formátumú 12 colos érintőképernyő Google-alapú rendszerrel, vezeték nélküli telefontöltés és mobiltelefon-csatlakozás, fűthető első ülések és kormánykerék, elöl-hátul parkolószenzorok és tolatókamera is. Emellett alapáron jár a hőszivattyús fűtési rendszer is, amely hideg időben hatékonyabban fűti az utasteret anélkül, hogy túlságosan lemerítené az akkumulátort, így segítve a hatótáv megőrzését.
A Renault szándékosan egyszerűre vette a kínálatot: minden modell ugyanazzal a motorral és akkumulátorral érkezik. Bár lehet, hogy néhány vásárló csalódott lesz, amiért nem választható erősebb változat, a valóságban ez a hajtáslánc tökéletesen megfelel egy családi ferdehátú igényeinek.
Az első kerekeket hajtó egyetlen villanymotor 217 lóerőt és 300 Nm nyomatékot biztosít. Menet közben a Megane E-Tech valóban olyan élénk, mint amit ezek az adatok sugallnak: a gázpedálra gyorsan reagál, a jármű magabiztosan és dinamikusan indul el álló helyzetből. Azok számára, akik ezt túl élénknek érzik, az Eco mód lehet megoldás, amely nem csökkenti érdemben a teljesítményt, de kissé visszafogja a gázreakciót a pedál felső szakaszán.
Ami a gyorsulást és a végsebességet illeti: a Megane E-Tech tömege 1 685 kg, ami több versenytársához képest alacsonyabb, részben az olyan könnyű anyagok, mint az alumíniumból készült ajtók alkalmazásának köszönhetően. Ez a viszonylag kis tömeg hozzájárul a meggyőző gyorsuláshoz: 0–100 km/h-ra 7,5 másodperc alatt gyorsul fel. Ez jól mutatja, mekkora fejlődésen ment keresztül az autóipar, hiszen ez az érték alig néhány tizeddel marad el az ikonikus Renaultsport Clio 172 és 182 modellek eredményétől.
Leave a Comment