Tragédia az élményfürdőben!

Szörnyű baleset rázta meg kedden délután a Aquagan vízi park látogatóit: egy mindössze 21 hónapos ki/lá/y életét ve/zte/te, miután vízi csúszdázás közben kicsúszott édesapja ka/já/ól, és több mint három métert z/ha/t a be/onra. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legszembetűnőbb változások a Cupra Leon belső terében a vadonatúj, 12,9 colos érintőképernyős infotainment rendszer és a javuló anyaghasználat, melyek együtt valóban azt a prémium érzetet próbálják közvetíteni, amivel a Cupra igyekszik pozicionálni ezt az autót. Ezek a fejlesztések valamennyire működnek is: az utastér modernebb, kifinomultabb hatást kelt, de azért érezhető, hogy nem minden részlet lett teljesen újragondolva. A belső tér többi eleme szinte teljesen megegyezik a „sima” SEAT Leonéval, ami nem feltétlenül baj, hiszen az már önmagában is jól összerakott, praktikus autó.
Amennyiben nem a plug-in hibrid változatot választjuk – amelynek akkumulátorcsomagja jelentősen csökkenti a rendelkezésre álló helyet – a Leon egészen tágas autónak számít a kompakt ferdehátú kategóriában. A csomagtartó mérete 380 liter, ami megfelel az átlagos elvárásoknak, és a hátsó ülések láb- és fejtér szempontjából is versenyképes a kategória legtágasabb modelljeivel. Azonban a csomagtér kialakítása kissé szűkös és szabálytalan, így pakolás szempontjából nem a legpraktikusabb. Egy variálható csomagtérpadló sokat javítana ezen a helyzeten, de sajnos ez nem alaptartozék.
Az autó elejében sportos kialakítású első ülések találhatók, amelyek elég oldalirányú tartást biztosítanak ahhoz, hogy kanyarokban is stabilan tartsanak, mégsem túl agresszív formájúak ahhoz, hogy a mindennapi használatban kényelmetlenek legyenek. Az alacsonyabb felszereltségű változatokban ezek az ülések kézzel állíthatók, és hiányzik belőlük a kihúzható combtámasz vagy az ülőlap dőlésszögének finomhangolási lehetősége, viszont az állítható deréktámasz ezekben is alapfelszereltség.
Még az alapváltozatokban is sikerül egyfajta luxusérzetet fenntartani. Az anyaghasználat jellemzően egy fokkal igényesebb, mint például a Volkswagen Golfban, legyen szó tapintásról vagy esztétikumról. Az extraként rendelhető kagylóülések kárpitja 73%-ban újrahasznosított, vegán szövetből készül, míg az egyes felületeken használt valódi bőrről azt állítják, hogy „környezetbarát módon” állították elő – bár ennek pontos részleteit nem ismerjük.
Leave a Comment