Őrizetbe vették azonnal!

A rendelkezésre álló adatok szerint egy férfi egy külföldi sze/ve/en üzemeltetett honlapra regisztrált, hogy p/nzé/t a miniszterelnök me/gy/lkol/sá/a vállalkozó személyt találjon. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A közeljövőben várhatóan többféle EX90 modell is elérhetővé válik majd, nemcsak ez az erős és jól felszerelt Twin-Motor Performance változat. Szó van például egymotoros változatról és alacsonyabb felszereltségi szintekről is, amelyek várhatóan jóval kedvezőbb, körülbelül 75 000 fontos kezdőárat kínálnának. Ez az árszint sokkal jobban illene az autó karakteréhez és szélesebb vásárlói kör számára is elérhetőbbé tenné.
Ami az elektromos hajtásláncot illeti, a Volvo EX90 igazán versenyképes számokat produkál: akár 250 kW-os gyorstöltésre is képes, az autóban található 107 kWh kapacitású akkumulátor pedig a hivatalos adatok szerint 374 mérföldes (kb. 600 km) hatótávot biztosít. Érdekesség, hogy még a nagyobb teljesítményű Performance változat sem veszít ebből a hatótávból vagy energiahatékonyságból.
Az Egyesült Királyságban tartott bemutatón, viszonylag enyhe téli időjárási körülmények között, az autó átlagosan 2,9 mérföldet tett meg egy kilowattóra energiával mind a normál, mind a Performance változat esetében. Ez körülbelül 310 mérföldes (kb. 500 km-es) gyakorlati hatótávot jelent, ami figyelemre méltó eredmény egy ekkora méretű, kétmotoros SUV-tól. Néhány tesztelő viszont, akik sportosabban vezettek, inkább 2,5 mpkWh értéket értek el. Kellemetlen részlet viszont, hogy az autó kijelzője kizárólag kWh/100 mérföld formátumban jeleníti meg az energiafogyasztást, és ezt a mértékegységet nem lehet megváltoztatni – ez pedig a használhatóság szempontjából hátrány.
A vezetési élményt kissé rontja néhány döntés, például a gyorsulás és a rekuperáció (az energia-visszanyerés) beállítása nem minden esetben ideális, és ezekből adódnak kisebb vezethetőségi problémák. Az utastér vezérlési rendszereiben is akadnak problémák: a fizikai gombok szinte teljes hiánya miatt sok funkció kizárólag a kijelzőről, menürendszeren keresztül érhető el, ami nem mindig praktikus. Vannak már gyártók, akik jól megoldották a teljesen digitális kezelőfelületet, de ez szinte kizárólag a szoftveren múlik – és itt ez még nem tökéletes.
Leave a Comment