Szeptember 1-től érkezik a támogatás a nyugdíjasoknak!

Pénzügyi támogatás kapnak a nyugdíjasok szeptember 1-től! A jogszabály pontosan meghatározza azokat a feltételeket, amelyek alapján a jogosultak automatikusan megkapják a támogatást, így nem lesz szükség külön igénylésre vagy adminisztrációra.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Ioniq 5 N az első elektromos jármű, amely valóban jogosan tekinthető igazi vezetői autónak. Bár egyértelmű elektromos riválisai a Ford Mustang Mach-E GT és a Model 3 Performance, az Ioniq 5 N megérdemli, hogy olyan neves versenytársakkal mérkőzzön, mint a kiváló M3 Competition vagy a legújabb Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.
Az elektromos hajtáslánc és a szoftver átdolgozása mellett a futóműben is jelentős változtatásokat eszközöltek, így az N átalakulás messze túlmutat egy fenyegető karosszéria-készleten és egy pár látványos, 21 hüvelykes kovácsolt alumínium keréken.
Mivel a kínálat zászlóshajója, a Hyundai Ioniq 5 N nem olcsó, az ára körülbelül 65 000 fonttól kezdődik. Ez közel 10 000 fonttal több, mint a következő modell a palettán, de vitatható, hogy az extra teljesítményjavításokért és az agresszívebb megjelenésért, amelyet a Hyundai N teljesítménydivíziójának módosításai adnak, megéri a felárat.
Az alap Ioniq 5 N-hez hasonlóan csak egyféle karosszéria érhető el, amely ötajtós ferdehátúnak tűnik, de méreteiben hosszabb és szélesebb, mint a Hyundai Tucson SUV. Emiatt a Ioniq 5-öt crossoverként sorolnánk be, mivel nem SUV kinézetű, főleg az N-feláras változatoknál.
Csak egy hajtáslánc-opció létezik: egy 84 kWh-s akkumulátor látja el energiával a két villanymotort, amelyek összesen 641 lóerős, összkerékhajtást biztosítanak. Az Ioniq 5 N, akárcsak a sorozat többi tagja, közvetlen hajtású, de a Hyundai egy szimulált nyolcfokozatú váltót is hozzáadott, amely azt a vezetési élményt hivatott nyújtani, mint egy dupla kuplungos váltó.
A gyári hatótávolság 278 mérföld (körülbelül 447 km), ami a legrosszabb érték az összes 84 kWh-s Ioniq 5 közül, és mindössze öt mérfölddel több, mint az alap 63 kWh-s változaté. Egyértelmű, hogy a teljesítmény az energiahatékonyság rovására megy, de ez a vádpont bármelyik sportautóra elmondható, legyen az elektromos, hibrid vagy belső égésű motorral hajtott.
Leave a Comment