Újabb Huszti tragédia!

A fél világ figyelmét felkeltette, amikor idén január 7-én eltűntek a 32 éves Huszti hármas ikrek l/ny tagjai az észak-skóciai Aberdeenben. Az ügy nyomán nagyszabású nemzetközi keresési akció indult, amelybe a helyi r/ndő/ség mellett civil önkéntesek és a család is bekapcsolódott. AZONBAN Újabb tragédia TÖRTÉNT! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Range Rover nagyobb modelljéhez hasonlóan a „L461” Sport változat is kiemelkedően jól szigeteli a mechanikai zajokat és a külső hangokat. Ez azt jelenti, hogy az autó belsejében szinte semmi nem hallatszik abból, amit a futómű vagy a motor kint csinál. Különösen alacsony sebességnél olyan csendes és kifinomult benyomást kelt, hogy ebben a kategóriában szinte nincs is hozzá fogható. A dízelmotor hangja még közepes fordulatszámon is csak halk, tompa duruzsolásként hallatszik, és semmilyen rezgést nem lehet érezni, ami a kényelem szempontjából nagyon előnyös.
Az Egyesült Királyságban többféle Sport modellt is kipróbáltunk, de közülük a D300 dízel változatot teszteltük teljeskörűen, hivatalos mérőeszközökkel is. Az autó gyorsulási és fékezési teljesítménye némileg gyengébb volt, mint amit papíron várnánk – ennek viszont több oka is van. Egyrészt ez a modell a Range Rover hagyományaihoz híven valóban kettős célú jármű: nemcsak aszfaltra, hanem terepre is szánták. Emiatt nehezebb is, mint sok más hasonló kategóriájú autó. Másrészt nem kimondottan utcai használatra szánt abroncsokat kapott, hanem négyévszakos, terepen is használható Pirelli M+S gumikat, amelyek kevésbé tapadnak száraz aszfalton. Emellett a sebességváltó áttételezése is rövidebb, mint sok vetélytárs esetében – ez azt szolgálja, hogy terepen is jól használható legyen az autó, bár alapesetben nincs benne külön felezőváltó, amit más terepjáróknál megszoktunk.
A gyors elindulásnál az autó viselkedése teljesen „Range Rover-es”: nem hirtelen ugrik meg, hanem fokozatosan, finoman gyorsul, mintha egyre növekvő lendülettel gördülne előre. Ez különösen jól jön, ha terepen kell óvatosan közlekedni, vagy ha sokat kell finoman játszani a gázpedállal. Viszont, ha gyorsan szeretnénk elindulni, egy kis tétovázást érezhetünk, mintha a rendszer előbb mérlegelne, mielőtt teljes erőből gyorsítana.
A sebességváltás rendkívül simán és természetesen történik, szinte észrevétlenül. A motor teljesítménye az alsó fordulatszám-tartományban nagyon jól reagál, gyorsan és erőteljesen húz, miközben a felső fordulatszámokon is megőrzi a dízelekhez képest kiemelkedő kulturáltságát és rugalmasságát.
Leave a Comment