Ilyen lesz az idei augusztus 20-i tűzijáték

Idén is Európa legnagyobb tűzijátékát ígérik a szervezők az augusztus 20-i ünnepségsorozat zárásaként. A látvány több mint öt kilométeren terül majd el a Duna felett, show és a zenei aláfestés is különleges élményt kínál majd! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az EV9 több mint öt méter hosszú, így méretben szinte teljesen megegyezik a Land Rover Defender 110-es változatával. Ami viszont érdekes, hogy míg az EV9 teteje több mint 15 centivel alacsonyabb, a tengelytávja több mint 7 centivel hosszabb a Land Roverénél. Ez a kombináció szokatlan, és ettől a jármű arányai egyszerre tűnnek masszívnak, de mégis frissnek és újszerűnek. Az autó megjelenését erőteljesen meghatározza a Kia új formanyelve, az úgynevezett „Opposites United” dizájnfilozófia, amelyet először az EV6 modellen próbáltak ki, majd továbbfejlesztettek a Sportage esetében, mostanra pedig elért egy olyan szintet, ahol már egy nagyméretű SUV is látványos és karakteres lehet anélkül, hogy agresszív vagy túlzottan megosztó lenne a megjelenése.
Az EV9 már a második olyan Kia modell, amely a Hyundai-Kia csoport E-GMP nevű elektromos platformjára épül. Ez egy acélból készült, kifejezetten elektromos autókhoz tervezett alap, amely ugyan kissé nehezebb konstrukciót eredményez, de stabilitása és merevsége előnyt jelent a nagy méretű járműveknél. A kétmotoros változat például 2660 kilogrammot nyom, ami némileg több, mint a iX xDrive50 M Sport változatának 2593 kg-os tömege, vagy az SQ8 E-tron 2634 kg-ja. Tehát bár a Kia nem a legkönnyebb, cserébe nagyon robusztus és stabil alapot kínál.
A futómű tekintetében elöl MacPherson-rugóstagos, hátul pedig többlengőkaros rendszerrel rendelkezik, amit úgy alakítottak át, hogy elbírja a jármű nagy súlyát. A felfüggesztés hagyományos, acélrugós rendszerű, fix magassággal, de úgynevezett „intelligens”, frekvenciafüggő lengéscsillapítókat használ, amelyek hátul önszintező funkcióval is rendelkeznek. A kormányzás és az oldaldőlés-szabályozás szintén hagyományos, mechanikus megoldásokat alkalmaz.
Leave a Comment