Botrány tört ki Schmuck Andor temetésén!

Augusztus 15-én a család, barátok és tisztelők utolsó útjára kísérik Schmuck Andort, akit a Fiumei úti sírkertben helyeznek örök nyugalomra. A rekkenő hőség ellenére hatalmas tömeg gyűlt össze a ravatalozó előtt, hogy búcsút vegyenek attól az embertől, aki mindig mások érdekeit helyezte a sajátja elé, és aki élete jelentős részét a nyugdíjasok támogatásának szentelte – írja a Blikk.
BOTRÁNYOS LETT A TEMETÉS! MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A plug-in hibrid modellek ezzel szemben sokkal vonzóbb alternatívát jelentenek: tisztán elektromos módban mintegy 64 kilométer megtételére képesek, és CO₂-kibocsátásuk 23–25 g/km, így BiK adókulcsuk akár 8%-ról indulhat. Fontos azonban megjegyezni, hogy a hibrid változatok lényegesen drágábbak. Egy hosszú távú teszt során, több mint 10 000 kilométeres futásteljesítmény után, alig tudtunk 32 kilométeres elektromos hatótávot elérni, ugyanakkor az átlagfogyasztás bőven 3 liter alá csökkent.
A biztosítási díjak a benzines és dízel modelleknél elfogadhatók: többségük a 19-es csoportba tartozik, míg a GT és GT Premium modellek a 20-as vagy 21-es csoportba esnek. A plug-in hibridek drágábbak ebből a szempontból is: a 177 lóerős a 26-os, míg a 222 lóerős már a 29-es vagy 30-as kategóriába tartozik.
A korábbi generációk gyenge értéktartásával szemben az új 308-as már sokkal jobban teljesít: három év és 60 000 kilométer után az eredeti érték 47–49%-át is megőrizheti. Az SW kombi még ennél is jobban teljesít: akár az eredeti ár 50%-át is megtarthatja.
A harmadik generációs 308 esetében különösen fontos volt, hogy bevezessék az elektromos hajtás valamilyen formáját, hogy hatékonyabbá váljon és versenyképes maradjon. A modell az EMP2 platform módosított változatára épül, amely lehetővé teszi a benzines, dízel, plug-in hibrid és elektromos változatokat is. Ez az architektúra a Vauxhall Astra és a DS 4 modellek alapjául is szolgál.
Leave a Comment