Jákob Zoli segítő kezet nyújt a Nyugdíjasoknak!

Jákob Zoltán, az ismert vállalkozó és médiaszereplő, ismét bizonyította, hogy a siker nemcsak a gazdagságot, hanem a felelősséget is jelenti. Legújabb jótékonysági kezdeményezésének középpontjában ezúttal a nyugdíjasok állnak: saját vagyonából rendszeres adományokat oszt szét az idősek körében, különös tekintettel azokra, akik alacsony jövedelemből élnek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mint a legtöbb valódi, alvázas 4×4-es jármű esetében, itt is inkább a vezető bátorsága fogy el előbb, mintsem az autó képességei. Egy teszt alkalmával például egy több mint 30 fokos oldaldőlést is gond nélkül leküzdött a jármű, és bár vizuálisan ez már egyértelműen a „borulás-veszély” érzetét kelti, a Jeep mérnökei magabiztosan állították: ez még bőven belefér. Ez azt jelenti, hogy egy csúszós téli dűlőút, egy sáros erdei ösvény vagy egy meredek lóistálló-udvar egyáltalán nem jelent akadályt a Grand Cherokee számára – sőt, ezekben az esetekben igazán megmutatkozik, mire is képes valójában.
A Jeep Grand Cherokee vezetési élménye sok szempontból hasonlít a belső teréhez: nem annyira kifinomult, mint a legjobb európai vetélytársaké, mégis van benne valami őszinte, sallangmentes egyszerűség, amitől egyáltalán nem érezzük magunkat hátrányban. Bár nem kínálja azt a mérnöki precizitást és kifinomult luxust, amit például egy Range Rover Sportban megszoktunk, mégsem kelti az olcsóság vagy a hanyagság érzetét. A futómű képes hatékonyan kisimítani az úthibákat, és a kabin is sokkal jobban szigetelt a motorzajjal szemben, mint például a Wrangler 4xe esetében – igaz, ennél nem is volt nehéz jobbat nyújtani.
A kormányzás kis sebességnél, illetve terepen való használat során kellemesen könnyű és sima, ám lassú tempónál érezhető némi tapadási ellenállás, mintha a rendszer időnként nehezen engedne, míg nagyobb sebességnél némi rugózást tapasztalunk, ami elbizonytalaníthatja a sofőrt. Ezzel párhuzamosan a karosszéria mozgásának kontrollja sem éri el azt a kifinomultságot és könnyedséget, amit egy Land Rover nyújtani tud, ám a Grand Cherokee így is kiegyensúlyozott, és működése egyszerű, átlátható – ami a maga módján szintén vonzó lehet, különösen, ha a Toyota Land Cruiserrel vetjük össze.
Az autó összhatásában érezhető, hogy leginkább a kényelmes, nyugodt haladásra lett hangolva. Nem ösztönöz sportos vezetésre, nem kéri a gyors kanyarokat, és nem is nyújt olyan magabiztosságot, mint az élvonalbeli európai versenytársai. Viszont a hétköznapi forgalomban, nyugodt körülmények között rendkívül kellemes társ, és szinte észrevétlenül belesimul a mindennapi rutinba.
Leave a Comment