Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, augusztus 17
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Lemondott Magyar hatalmas a dráma!

    BY admin2025.08.16.2025.08.17.
    VisszaKövetkező oldal

    A job/ra át nevű köz/ssé/i oldal ezt a nyilatkozatot tette: ” A magyarországi Tisza Párt alelnöke, EP listavezetője a mai napon lemondott. Most egész Magyarország nem érti miről van szó! DE MI MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    Ez is érdekelhet:

    Az Alfa Romeo Tonale-hoz készült PR-anyagok komoly erőfeszítéseket tesznek annak részletezésére, hogy pontosan hogyan és miért képes ez az autó „valódi Alfa-módjára” viselkedni az utakon. A gyártó hangsúlyozza a megerősített karosszériát és a külön hangolt futómű-geometriát, amelyeket kifejezetten azért alkalmaztak, hogy az autó egyszerre legyen élvezetesebben vezethető és kényelmesebb, mint a „legjobb versenytárs”. És bizonyos mértékig, illetve megfelelő körülmények között a Tonale valóban képes úgy viselkedni, mint a szegmens dinamikusabb szereplői közé tartozó modellek.

    Az Alfa Romeo jellegzetes kormányműve itt is jelen van: gyors, kis ellenállású, rögzített áttételű – ami ugyan sportos karaktert kölcsönöz, de megosztja a tesztelők véleményét. Míg egyesek úgy érzik, hogy jól illik a Tonale karakteréhez, mások szerint inkább nyugtalan és túl könnyed hatást kelt egy magasabb építésű SUV esetében, így nem feltétlenül adja meg azt a határozott visszajelzést, amit sokan elvárnának.

    A karosszériadőlés mindenesetre jól kordában van tartva, és kanyar közben ritkán lehet hiányérzete a vezetőnek oldalirányú tapadás vagy stabilitás terén. Az autó nem billeg túlságosan, és képes arra, hogy viszonylag semlegesen, kiszámíthatóan viselkedjen.

    Azonban a mild hybrid (enyhe hibrid) hajtású változat viselkedésében nem érzékelhető igazi fürgeség, precizitás vagy az az ösztönös dinamizmus, amely egy valódi vezetési élményt nyújtó autóra jellemző lenne. Miután a Tonale „beharapja” a kanyart, nem mutat túl sok egyéniséget, és nem kínálja azt a közvetlen kapcsolatot, amit egy élményautótól várnánk. Még inkább csalódást kelt a plug-in hibrid (PHEV) változat, amelytől azt remélnénk, hogy az összkerékhajtás révén még kiegyensúlyozottabb és játékosabb lesz kanyarból kigyorsításkor. Ehelyett viszont az tapasztalható, hogy az elektromos hátsó hajtás és a belső égésű motor hajtotta első tengely között nincs tökéletes összhang. Mintha két külön világ próbálna együttműködni, de mindkettő a saját logikája szerint reagál a gázadásra – ennek eredményeként a Tonale PHEV kanyarban intenzív gyorsításnál inkább széthúzó, mintsem koherens élményt nyújt.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Terence Hilltől kell búcsúznunk!

    Next Post

    Győzike botrányt okozott Schmuck Andor temetésén

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Jön a kétszeres Áram és négyszeres Gázár! EZEN MÚLIK!

    E

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum