Sztrókot kapott Rózsa György!

Balatonfenyvesen Rózsa György a családjával a nyaralójukban töltötte a vakációt. A délelőtt folyamán még ellátogattak a zalakomári bivalyrezervátumba, délután pedig a Balaton vizében próbáltak felfrissülni a forró nyári napon. A nyugalmas pihenés azonban hirtelen megszakadt, amikor Rózsa György a sekély vízben ülve rosszullétet érzett.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Niro hivatalos brit indulóárai 30 085 és 37 325 font között mozognak, de az Auto Express autókereső szolgáltatásával jelenleg átlagosan közel 3 000 fontot lehet megtakarítani, így már 27 280 fonttól elérhető. Lízing esetén havonta 340 fonttól indul, használt példányok pedig 18 197 fonttól kaphatók.
A vezetési élményre áttérve: a Niro inkább a kényelmet helyezi előtérbe, mint a vezetési élményt, bár az elektromos változat egész lendületes. Az új generáció dinamikai szempontból is javult, köszönhetően a Hyundai-csoport K3 nevű padlólemezének, amely alacsonyabb súlypontot, és ezzel jobb karosszéria-stabilitást biztosít. Minden változat stabilabbnak érződik a kanyarokban, mint sok riválisa. A határokat viszonylag hamar el lehet érni, utána pedig biztonságos alulkormányzottság lép fel. A kormányzás ugyan nem túl kommunikatív, de pontos és jól súlyozott, ami önbizalmat ad.
A sportosabb ülések meglepően jól tartanak, kiváló oldaltámaszt nyújtanak. Az elektromos változat a nehezebb akkumulátor miatt kissé kevésbé mozgékony, és érzékenyebb az úthibákra, míg a hibridek kiegyensúlyozottabbak és simábban közlekednek a legtöbb úton. A menetzaj alacsony, még autópályán is. A hibrideknél két vezetési mód áll rendelkezésre: Eco és Sport. Az Eco módban a gázreakciók visszafogottabbak, a váltások korábban történnek a gazdaságosabb működés érdekében. Sport módban épp ellenkezőleg, a reakciók élesebbek, és az autó tovább tartja a sebességfokozatot.
A fékek nem különösebben érzékenyek, nagyobb sebességnél határozottabban kell nyomni a pedált, városi tempónál viszont könnyű velük simán megállni. A hatfokozatú automata váltó időnként kissé lassan reagál, különösen ha hirtelen gyorsítunk, de egyébként finoman vált. A kézi váltásra szolgáló kormány mögötti fülek viszont elég lassan reagálnak, ezért nem igazán érdemes használni őket. Erőteljes gyorsításkor a motorhang kissé durva lehet, de ez menet közben elmúlik.
Leave a Comment