Nyugdíjasokat állítanának ismét munkába!

A nemzetgazdasági miniszter, Nagy Márton, új javaslatot terjesztett elő a magyar munkaerőpiac problémáinak megoldására. Szerinte Magyarországon elérhető lenne a 85 százalékos foglalkoztatási ráta, ha sikerülne mozgósítani a belső munkaerőpiaci tartalékokat, beleértve a nyugdíjasokat is. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Gyakorlatilag bármilyen fordulatszámon és bármelyik fokozatban is járunk, a W12-es Bentley motorja pontosan olyan rugalmas és könnyed teljesítményt nyújt, ahogy azt az ember elvárja egy olyan autótól, amelynek fő célja, hogy az országokat kisebbnek érezzük tőle. Amikor például egy autópálya felhajtóján, nagyjából 50 km/h sebességnél rálépünk a gázra, mindössze 4,2 másodperc elegendő ahhoz, hogy 112 km/h-ra gyorsuljunk. Ugyanezt a műveletet 80 km/h-nál végrehajtva a 112 km/h mindössze 2,4 másodpercnyire van. Ez az az erő, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni – a Bentley motorja úgy lő ki, mintha egy láthatatlan kéz egyszerűen odébb tolna minket a valóságban.
A korábbi, kissé nehézkes és gyakran idegesítő hatsebességes automata váltót időközben lecserélték egy sokkal modernebb, nyolcfokozatú automatára, amely nemcsak finomabb váltásokat tesz lehetővé, de azt is biztosítja, hogy a motor gyorsabban elcsendesedjen, és a kabinban ismét csak a luxus hangtalan csendje uralkodjon. Azonban van egy kis hiányérzet: míg az Aston Martinokban vagy Ferrarikban egy egyszerű, elektronikus „D” fokozat kiválasztása után a kormányoszlop mögötti, tökéletesen kézre eső váltófülekkel elegáns könnyedséggel lehet irányítani a hajtásláncot, a Bentley-nél ez nem ennyire kifinomult. A váltófülek sajnos nemcsak hogy rossz helyre kerültek, de műanyag érzetük is elvesz valamennyit abból a felsőkategóriás tapintásból, amit egy ilyen autótól elvárnánk.
Közben a Bentley másik nagy dobása, az új, alapokra épített, de teljes egészében Bentley-üzemben gyártott, duplaturbós, 4,0 literes V8-as motor, önállóan is megállja a helyét, sőt sok szempontból lenyűgöző alternatíva. Ez az erőforrás nem csupán brutális teljesítményt nyújt, hanem modern műszaki megoldásaival is kitűnik: fejlett hőmenedzsment rendszert alkalmaz, intelligens elektromos hálózata az aktuális igényekhez igazodik, alacsony gördülési ellenállású abroncsokat használ, és rendelkezik hengerlekapcsolás funkcióval is – ami azt jelenti, hogy kis terhelésnél a motor képes négy hengerrel működni, így drámaian csökken az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás.
Leave a Comment