TRAGÉDIA: Elhunyt Karda Bea 27 éves fia!

Az énekesnő július óta nem osztott meg semmit a közösségi oldalán, így rajongói már egy ideje nem hallottak felőle. Most azonban ismét megszólalt, ám sajnos rendkívül szomorú bejelentéssel:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
Városi forgalomban az NX rendkívül kifinomult benyomást kelt, hiszen a kizárólag elektromos elindulás simán történik, és a benzinmotor bekapcsolása is alig észrevehető. A felfüggesztés lágy hangolású, de lassabb tempónál és egyenetlen utakon kissé nyugtalan lehet, bár sosem válik igazán zavaróvá. A kanyargós utakon is meglepően jól teljesít, a kormányzás pontos és jól beállított, így bár nem sportautós élményt nyújt, stabil és magabiztos viselkedést mutat. A Mercedes GLC egy hajszállal finomabb, míg az X3 a szegmens vezetője a vezethetőség és a kényelem egyensúlya szempontjából.
Autópályán az NX kellemes és csendes utazóautónak bizonyul, a motor alig hallható, és a kabin jól elszigetelt. Az e-CVT váltó miatt erős gyorsításkor megemelkedik a fordulatszám, de a zaj jól el van szigetelve, így nem válik zavaróvá. Ez a hatás még kisebb a négykerék-meghajtású és a plug-in hibrid modellek esetében, mert az elektromos rásegítés csökkenti a benzinmotor terhelését.
A Lexus NX hibrid rendszerének hatékonysága kiemelkedő, különösen városi körülmények között, ahol gyakori a megállás és elindulás. Tesztünk során az NX 350h közel 45 mérföld/gallonos átlagfogyasztást ért el, ami jobb eredmény, mint az X3 és a GLC benzines változataié. Az autópályán a német dízelek kismértékben hatékonyabbak, de a Lexus nem marad el jelentősen tőlük. A drágább NX 450h+ plug-in hibrid változat rendszeres töltés esetén akár 70 mpg (kb. 4 l/100 km) átlagfogyasztást is elérhet, amit hosszú távú tesztünk is megerősített.
Leave a Comment