A nyugdíjasok miatt marad el az augusztus 20-ai tűzijáték

Az idei évben ismét heves vitát váltott ki az augusztus 20-ai tűzijáték sorsa. A közösségi médiában futótűzként terjedt egy fiatal bejegyzése, amelyben azt állítja: „a nyugdíjasok miatt marad el a tűzijáték”.
FORRNAK AZ INDULATOK! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Santa Fe már az alapfelszereltségi szinten is bőséges technikai tartalmat kínál, beleértve a két darab, 12,3 hüvelykes digitális kijelzőt, motoros csomagtérajtót, vezetékmentes Apple CarPlay és Android Auto csatlakozást, vezeték nélküli töltőpadot, kulcs nélküli nyitást, elektromosan állítható és fűthető első üléseket, valamint a vezetőtámogató rendszerek széles skáláját.
A Ultimate szintre történő ugrással Bose prémium hangrendszer, üvegtető, head-up kijelző, hátsó ülések fűtése, elsötétíthető első ülések és dupla töltőpad jár, továbbá választható a Pecan Brown és Supersonic Grey belső téma is. A csúcsmodellt, a Calligraphy változatot Nappa bőrkárpitozás, „Premium Relaxation” első ülések, fényes fekete külső díszítés és felnik emelik különlegessé, sőt, az utastéri kesztyűtartó felső részében egy UV‑C sterilizáló tálca is található, amely az apró tárgyakat – mint például telefon vagy kulcs – ultraviola sugárzással fertőtleníti. A Santa Fe az első sorozatgyártású autó, amely ilyen rendszert kínál.
Az árak a következők körül alakulnak: a teljesen hibrid, elsőkerék-meghajtású változat ára nagyjából 47 000 fonttól indul, az összkerékhajtás ebben az esetben mintegy 2 000 font felár ellenében kérhető, míg a plug-in hibrid változat ennél valamivel kevesebbel 52 000 font alatt elérhető.
A Santa Fe hatalmasnak tűnik a dobozos formavilágával, de valójában nem tartozik az SUV-ok legterjedelmesebbjei közé. A hibrid verzió elsőkerék-meghajtásúként alapáron érhető el, de opcionálisan négykerékhajtással is kérhető, melyben külön sáros, homokos és havas módok is elérhetőek, valamint emelkedőn való ereszkedéshez is kapunk segítséget.
Bár nem elektromos jármű, de többfokozatú regeneratív fékrendszerrel rendelkezik, melyet a kormány mögötti fülekkel szabályozhatunk. Sajnos a hibrid változat erősebb visszatöltési fokozatot nem kínál, és a maximális intenzitása is inkább csak lassít, mint teljes megállásra alkalmas.
Leave a Comment