Sírva jelentette be Varga Judit!

Varga Judit volt igazságügyi miniszter a Fővárosi Törvényszék épülete előtt adott megrendítő nyilatkozatot – könnyek között beszélt a korábbi házasságának tragikus részleteiről és a hosszú hónapokon át tartó érzelmi zs*rolásról.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Lexus LM valódi luxusélményt kínál, melynek legfőbb célja a kimagasló utazási komfort, bár az autó hibrid rendszerét szinte teljesen kihasználja ez a kétségtelenül elegáns jármű. A LM nem a márka zászlóshajója – amilyen az LS limuzin –, hanem összeköttetésben áll szerényebb Lexus- és Toyota-modellekkel, mivel platformja a TNGA‑K alapokra épül, ugyanazokra, amelyek a Camry szedánban, a Toyota RAV4-ben, illetve a japán piacra szánt Alphard és Vellfire típusokban is szerepelnek, míg Lexus modellként az ES, NX és RX is ugyanennek a technológiának a továbbfejlesztése.
A LM 350h modellekben egy szívó 2,5 literes, négyhengeres benzines erőforrás dolgozik, mely 187 lóerőt és 239 Nm nyomatékot ad le, kiegészítve egy 178 lóerős, 270 Nm nyomatékot biztosító villanymotorral – a teljes rendszer teljesítménye ezzel együtt 247 lóerő. Alapfelszereltségként elsőkerék-meghajtású, de rendelhető a Lexus E-Four rendszerrel, amely egy további, 53 lóerős villanymotort ad a hátsó tengelyhez, bár ez a lehetőség mintegy 3000 fonttal drágítja az alapárat. A hibrid rendszerváltást – azaz az erőelosztást a benzinmotor, elektromotor, hajtás és akkumulátor között – az eCVT szabályozza, amely egy 2,6 kWh kapacitású lítiumion-akkumulátorra támaszkodik. Míg egyes prémium modellek légzsugorral dolgoznak, a LM a hagyományos felfüggesztést használja – első MacPherson rugócsillapítókkal, hátul kettős lengőkarokkal.
Az LM neve – Luxury Mover – jól tükrözi minimalista, mégis luxus jellemét, akár vezetőként, akár hátsó utasként éljük át. Öt vezetőprogram közül választhatunk: Eco, Normal, Sport, Custom, és külön Rear Comfort üzemmód is elérhető, amellyel hátsó utasok számára kíméletesebb, simább rugózást, finomabb motorreakciót, fékhatást garantálhatunk. Ez a mód már vezetés közben is kivételesen kellemes, elősegítve, hogy a hátsó utasok nyugodtak maradjanak.
Leave a Comment