Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, augusztus 21
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Sírva jelentette be Varga Judit!

    BY admin2025.08.20.

    Varga Judit volt igazságügyi miniszter a Fővárosi Törvényszék épülete előtt adott megrendítő nyilatkozatot – könnyek között beszélt a korábbi házasságának tragikus részleteiről és a hosszú hónapokon át tartó érzelmi zs*rolásról.
    MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Lexus LM valódi luxusélményt kínál, melynek legfőbb célja a kimagasló utazási komfort, bár az autó hibrid rendszerét szinte teljesen kihasználja ez a kétségtelenül elegáns jármű. A LM nem a márka zászlóshajója – amilyen az LS limuzin –, hanem összeköttetésben áll szerényebb Lexus- és Toyota-modellekkel, mivel platformja a TNGA‑K alapokra épül, ugyanazokra, amelyek a Camry szedánban, a Toyota RAV4-ben, illetve a japán piacra szánt Alphard és Vellfire típusokban is szerepelnek, míg Lexus modellként az ES, NX és RX is ugyanennek a technológiának a továbbfejlesztése.

    A LM 350h modellekben egy szívó 2,5 literes, négyhengeres benzines erőforrás dolgozik, mely 187 lóerőt és 239 Nm nyomatékot ad le, kiegészítve egy 178 lóerős, 270 Nm nyomatékot biztosító villanymotorral – a teljes rendszer teljesítménye ezzel együtt 247 lóerő. Alapfelszereltségként elsőkerék-meghajtású, de rendelhető a Lexus E-Four rendszerrel, amely egy további, 53 lóerős villanymotort ad a hátsó tengelyhez, bár ez a lehetőség mintegy 3000 fonttal drágítja az alapárat. A hibrid rendszerváltást – azaz az erőelosztást a benzinmotor, elektromotor, hajtás és akkumulátor között – az eCVT szabályozza, amely egy 2,6 kWh kapacitású lítiumion-akkumulátorra támaszkodik. Míg egyes prémium modellek légzsugorral dolgoznak, a LM a hagyományos felfüggesztést használja – első MacPherson rugócsillapítókkal, hátul kettős lengőkarokkal.

    Az LM neve – Luxury Mover – jól tükrözi minimalista, mégis luxus jellemét, akár vezetőként, akár hátsó utasként éljük át. Öt vezetőprogram közül választhatunk: Eco, Normal, Sport, Custom, és külön Rear Comfort üzemmód is elérhető, amellyel hátsó utasok számára kíméletesebb, simább rugózást, finomabb motorreakciót, fékhatást garantálhatunk. Ez a mód már vezetés közben is kivételesen kellemes, elősegítve, hogy a hátsó utasok nyugodtak maradjanak.

    Previous Post

    Majka súlyos autóbalesetet szenvedett!

    Next Post

    Szeptembertől már csak ennyiért utazhat nyugdíjasként!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Élő Híradó közben sírta el magát Szellő István!

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum