A szíve adta fel a szolgálatot Reviczky Gábornak

Június végén lapunk is hírül adta, hogy Reviczky Gábor ismét kórházba került. A hatodik kemo után volt a legrosszabbul, de akkor is ment, mert a Képzelt beteg című darabot játszotta. Alig bírtam menni, de a színpad, a kollégák, a közönség teljesen feltöltötte.
A RÁKBÓL KIGYÓGYULT, DE…
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën C5 X vezetési élménye kimagasló kényelmet nyújt, amely ebben a szegmensben az egyik legjobb. A modell finoman hangolt futóművének célja nem a sportosság, hanem a komfort, amelyben a Citroën mindig is erős volt. Az útfelülettől való szinte teljes elszigeteltség eredményeként a C5 X egyike a legkomfortosabb autóknak, amelyeket ebben az árkategóriában kaphatunk. A vezetési élmény első benyomása a puha, ringatózó rugózás, amely kiválóan csillapítja az úthibákat és egyenetlenségeket. Noha a rövid, éles ütéseket – például kátyúkat – még így is megérzi az utas, a legtöbb egyenetlenséget szinte észrevétlenül simítja ki az autó. Autópályán kifejezetten csendes, alig hallani motor-, szél- vagy futóműzajt, csak az útfelülettől jön némi hang. Gyorsabb kanyarokban az autó kissé megdől, de a könnyű és pontos kormányzásnak köszönhetően nagyon jól kezelhető marad.
Nem is igazán a futómű fogja visszatartani a dinamikus vezetéstől, hanem maga a hajtáslánc. A motorpaletta – a benzinestől a hibrideken át a plug-in hibridig – mind a kényelmet és a zajszigetelést helyezi előtérbe, így ezek a motorok csendesek, simák és finoman reagálnak, főként ha nyugodt tempóban vezetjük őket. A gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra a PureTech 130 esetében 10,4 másodperc, a Hybrid 136-nál 9,7, míg a plug-in modellnél 7,9 másodperc, köszönhetően az elektromos motor alacsony fordulatszámú nyomatékának. Minden változathoz automata váltó jár: a benzin- és plug-in modellekhez nyolcfokozatú, míg a hibridhez hatfokozatú. A kormány mögötti váltófülekkel ugyan manuálisan is válthatunk, de az autó jobban működik, ha magára hagyjuk a döntéseket. A fékrendszer az egyetlen gyengébb pont: bár elég erősek, a plug-in változat pedálérzete kissé szivacsos, ám a B üzemmód használatával – amely erősebb regeneratív fékezést kínál – gyakran elkerülhetjük a klasszikus fékhasználatot.
Leave a Comment