Kiderült ki a tettes a Nagydorogi gyermek ügyében!

Az alig 2500 lakosú falut augusztus 20-án megrázta a hír, hogy nyomtalanul eltűnt a település főutcájáról egy mindössze két hetes csecsemő. Az első beszámolók szerint az édesanya délelőtt babakocsiban tolta kisfiát, Attilát, amikor – elmondása alapján – hátulról le-tötték. A támadó ekkor kiemelte a gyermeket a kocsiból, majd egy fekete autóba tette, és elhajtott vele.
AZONBAN MÁRA MÁR KIDERÜLT AZ IGAZSÁG!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A plug-in hibrid SUV-k természetüknél fogva nehéz járművek, és mivel a Land Rover eleve az átlagosnál nehezebb SUV-kat gyárt, borítékolható volt, hogy az elektromosított kompakt modelljük sem lesz könnyű – és valóban, az Evoque P300e tömege is ezt igazolja. Ugyanakkor a méretes akkumulátornak és az ebből adódó tisztességes elektromos hatótávnak köszönhetően a modell „hasznosan nehéznek” mondható – vagyis a súly itt nem öncélú, hanem a funkcionalitást szolgálja.
A közel 2,2 tonnás tömege ellenére az autó nem érződik nehézkesnek a vezetés során – legalábbis 135 km/h (84 mph) alatti tempónál. Ezen a sebességhatáron túl ugyanis a hátsó tengelyt hajtó elektromotor áttételezése elfogy, és innentől a háromhengeres benzinmotor egyedül hajtja az autót. Ez alatt a tempó alatt viszont az Evoque lenyűgöző erővel, szinte hátborzongatóan simán gyorsít, a gázpedál reakciója kiváló. A 48–80 km/h (30–50 mph) gyorsulás 2,4 másodperc alatt lezajlik – ez egy középkategóriás sportos ferdehátú szintje.
Az új nyolcfokozatú automata váltó szinte észrevétlenül vált, olyan finoman dolgozik. A háromhengeres motor rezgései és finom remegései nagyobb terhelés alatt ugyan észrevehetők, de amikor kevésbé kell dolgoznia, meglepően kulturáltan működik.
A legtöbb plug-in hibridnél érezhető különbség van a jármű viselkedése között, ha az akkumulátor tele van, vagy ha teljesen lemerült – az Evoque esetében azonban ez a különbség még hangsúlyosabb, mint más modelleknél.
Leave a Comment