Jóképű fiatalember volt Magyar Péter

Nemrégiben került napvilágra egy régi általános iskolai fén/kép Magyar Péterről, amely azóta a közö/ségi mé/iában is ter/edni kezdett. A f/tó kapcsán több negatív és s/rt/ megjegyzés látott napvilágot, amelyek egy része Magyar Péter kü/sej/t célozta meg – csupán azért, mert a képen egy kevésbé el/ny/s pillanatban látható. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Dizájn tekintetében a Born valóban különleges hangulatot áraszt: a rézszínű díszítőelemek, a sportos kialakítású kormánykerék és a részletesen kidolgozott műszerfalborítások mind-mind hozzájárulnak az egyedi megjelenéshez. A beltér azonban nem teljesen mentes a kompromisszumoktól: a klímaberendezés vezérlése például kizárólag az érintőkijelzőn keresztül történik, amely ugyan jóval felhasználóbarátabb, mint a korai modellek esetében, de továbbra is hiányoznak a klasszikus, fizikailag is érezhető gombok. A tapintásérzékeny csúszkák kissé esetlenek és könnyen félreérinthetők, ami vezetés közben zavaró lehet, még akkor is, ha a rendszer vizuálisan már sokat fejlődött.
A vezetőülésből nézve a Cupra Born mélyre húzott szélvédője és a keskeny A-oszlopok előtti kis háromszögablakai olyan benyomást keltenek, mintha egy egyterű (MPV) volánja mögött ülnénk. Ez a kialakítás kiváló kilátást biztosít előre és oldalra is, ugyanakkor kissé megnehezíti annak megítélését, hogy pontosan hol végződik a motorháztető. A Born rövid orrkialakítása azonban azt jelenti, hogy sokkal kisebb helyekre is be tudjuk manőverezni az autó orrát, mint azt elsőre gondolnánk – így a városi parkolás vagy szűk helyeken való lavírozás sokkal kevésbé stresszes, mint más, hasonló méretű autóknál.
Az összes felszereltségi szint esetében bőséges állítási lehetőségek állnak rendelkezésre a vezetőülés és a kormányoszlop tekintetében, így mindenki könnyedén megtalálhatja a számára ideális vezetési pozíciót. A sportosabb VZ kivitelhez járó, frissített Sabelt sportülések különösen jól sikerültek: ezek nemcsak kiváló oldaltartást nyújtanak kanyarodás közben, hanem hosszabb utazások során is kényelmesek maradnak, ami ritka kombináció a sportülések világában.
A belső tér hátul is meglepően tágas a kategórián belül. Bár a Hyundai Kona Electric vagy a BYD Dolphin kicsivel több lábteret kínálnak a hátsó sorban, a Born átlag feletti helykínálattal rendelkezik ebben a szegmensben, és ami még fontosabb: az ülései hátul is formázottabbak és jobban megtámasztják az utasokat, mint a versenytársaknál. A fejtér megfelelő még 180 cm feletti utasok számára is, viszont a vaskos C-oszlopok kissé sötétebbé és zártabbá teszik a hátsó traktust, mint ahogy azt egyes konkurensek esetében tapasztalhatjuk. Mindezek ellenére a Born okos térkihasználása – rövid motorháztetője és hosszú tengelytávja révén – kellemesen tágas utaskabint biztosít, különösen ahhoz képest, hogy az autó alapterülete meglehetősen kompakt.
Leave a Comment