Magyar Péternek befellegzett!

Nagyon du/va dolgok derültek ki Magyar Péterről: Így er/sza/osko/ott felesége h/ta mögött Magyar Péter. Beszélni kezdtek a munkatársak… A minisztérium két korábbi sajtómunkatársa mesélt részletesen arról, milyen embernek ismerték Varga Judit exférjét, miket csinált, míg felesége volt a tárcavezető – írta meg a Mandiner.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ugyanakkor, bármennyire is frissnek és újszerűnek tűnhet számos részlete, a C4 formaterve sajnos nem tudja teljesen elfedni azt a tényt, hogy az alapjául szolgáló platform már kissé koros. Ez különösen annak fényében szembetűnő, hogy a konkurencia rendre vadonatúj, fejlettebb műszaki megoldásokkal áll elő.
A C4 dizájnja több avantgárd elemet is felvonultat: például a színváltós műszeregységet vagy a többféle polifonikus hangjelzést, amelyek egyediséget kölcsönöznek a vezetési élménynek. Ezek ellenére az autó alapvető műszaki megoldásai meglehetősen hagyományosak. A Citroënre jellemző dupla chevron hűtőrács erőteljes karaktert ad az orr-résznek, és két hatalmas fényszórót fog közre, amelyek a választható bi-xenon világítással kifejezetten hatékony fényeloszlást biztosítanak. Igaz, a kanyarfények már más modelleknél alapfelszereltségnek számítanak, így itt kevésbé hatnak újdonságként.
Oldalirányban a kilátás nem a legjobb, főként a vaskos C-oszlopok miatt, bár a kis hátsó háromszögablakok valamelyest javítanak a helyzeten. Az opcionálisan választható látási csomag részeként elérhető holttérfigyelő rendszer okosan hasznosítja a hátsó lökhárítóba épített parkolószenzorokat, így költséghatékony megoldást kínál a biztonság növelésére.
A C4 hátsó lámpái karakteresek és jól illeszkednek az autó egészének formatervéhez, amely egyébként erőteljesen emlékeztet a nagyobb testvérmodell, a Citroën C5 dizájnjára. Ezzel szemben a hátsó ablaktörlő mérete aránytalanul kicsi, és csak egy meglehetősen szűk területet tisztít meg a már eleve nem túl tágas hátsó szélvédőből – ez egy olyan apró, de bosszantó részlet, amely nem illik egyébként átgondolt kiviteléhez.
Ha összevetnénk a C4 utasterének minőségét egy tíz évvel ezelőtti Citroën modellével, egyértelmű lenne, mennyire előtérbe került az utastér igényessége az évek során. A márka határozottan felvette a versenyt a konkurenciával ezen a téren is, és egy olyan utaskabint hozott létre, amely bár eltér a megszokottól, éppen ettől válik vonzóvá. A hosszanti irányban végigfutó, egy darabból kialakított műszerfal és az elegáns középkonzol arról árulkodik, hogy a Citroën ma már sokkal nagyobb figyelmet fordít a részletekre, mint korábban.
Leave a Comment