Újabb vasúti tragédia!

Tűz keletkezett Budapest IV. kerületében, a Balzsam utca és az Újpalotai út közelében – közölte vasárnap délután a katasztrófavédelem. A sínek mellett több mint ötszáz négyzetméteren égtek vasúti talpfák, amelyeket a fővárosi hivatásos tűzoltók hét vízsugárral oltottak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legújabb XC70-es változat számos frissítést és fejlesztést kapott, amelyeket már a jelenlegi V70-es modell is magáénak tudhat. Ezek a módosítások együttesen járulnak hozzá ahhoz, hogy az autó modernebbnek, komfortosabbnak és valamivel praktikusabbnak érződjön a korábbi verziókhoz képest. Az új XC70 merevebb karosszériaszerkezetet kapott, ami jobb úttartást és stabilitást eredményez, miközben a belső tér is egy kicsit tágasabb lett, így utasai kényelmesebben utazhatnak. A csomagtartó mérete is nőtt, ami praktikusabbá teszi az autót a mindennapi használat vagy akár hosszabb utazások során is. Külső megjelenésében az XC70 továbbra is megőrzi terepjárós, SUV-jellegű stílusát, ám ez most valamivel visszafogottabb, kevésbé kirívó formában valósul meg. Az autó oldalát és lökhárítóit műanyag borítás díszíti, akárcsak a kerékjárati íveket, amelyek szintén kaptak egy műanyag peremet. Krómozott alsó védőlemezek és dombornyomott tetősínek fokozzák az összképet, és bár ezek inkább optikai jellegű kiegészítők, a terepes hatást mégis megerősítik. Az igazi terepes képességekhez azonban nem elegendőek a látványelemek: az XC70 esetében a megnövelt hasmagasság – amely 74 mm-rel magasabb, mint a V70-é – valamint az összkerékhajtásos verziókban elérhető Haldex négykerék-meghajtási rendszer biztosít némi valódi terepjáró-képességet is.
A hajtáslánc terén az XC70 ugyanazokat a motorválasztékokat kínálja, mint amelyeket a Volvo jelenlegi modellpalettáján más autókban is megtalálhatunk. Az egyik opció a 3.0 literes, hat hengeres, 300 lóerős benzinmotor, amely 324 fontlábnyi nyomatékot kínál, ám ez inkább csak papíron tűnik meggyőzőnek – a gyakorlatban a legtöbb vásárlónak inkább a dízelmotorok valamelyike jelent jobb választást. A két legfontosabb dízel a 2.4 literes, 212 lóerős, szintén 324 fontlábnyi nyomatékot kínáló D5-ös, valamint a kisebb, 2.0 literes, 160 lóerős D3-as, amely attól függően, hogy az autó milyen kivitelben készül (ES vagy környezetbarát DRIVe), 309 vagy 295 fontlábnyi nyomatékkal bír.
Leave a Comment