Álmában veszítette életét Soma

Ötgyermekes család első gyermekeként született. Arra a kérdésre, hogy mi szeretne lenni, már pici korában ezt válaszolta: „színész, költő, festő, író”. Kétéves koráig Debrecenben, majd 18 éves koráig Hajdúnánáson élt.
MOST AZONBAN DÖBBENETES INFORMÁCIÓLÁTOTT NAPVILÁGOT! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dacia Jogger egy rendkívül megfizethető, praktikus és meglepően sokoldalú autó, amely elsősorban azoknak szól, akik hétüléses járművet keresnek szoros költségvetés mellett. A brit piacon jelenleg ez a legolcsóbb hétüléses modell, de a Dacia nem csak annyit tett, hogy több ülést zsúfolt egy alap karosszériába. Ennél többről van szó.
Az alacsony ár ellenére a Jogger meglepően sokat nyújt. Üzemeltetési költségei alacsonyak: a hibrid változat akár 4 liter alatti átlagfogyasztást is kínál (WLTP szerint 58,9 mpg), de még az egyszerűbb 1.0 literes benzines is hatékonyan működik, nagyjából 48 mpg körüli fogyasztással. Mindkét változat elsőkerék-hajtású, a benzinmotor manuális váltóval, míg a hibrid automata rendszerrel érhető el. Az autó könnyen manőverezhető városi környezetben, köszönhetően a könnyű kormányműnek és a karosszéria keskeny kialakításának, ami szokatlan egy hétüléses autótól. Bár a hibrid hajtáslánc teljesítménye jobb, a váltás elektromos és benzines mód között néha zavaró lehet, mert a rendszer gyakran változtatja az üzemmódot, ami állandó gázpedál-igazítást igényel a vezetőtől.
A Jogger nem egy teljesítményorientált autó. Az 1.0 TCe motor 11,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, és nagy terhelésnél kissé erőlködik. A hibrid változat ennél valamivel élénkebb, 10,1 másodperces gyorsulással, de meglepő módon alacsonyabb a végsebessége. Autópályán a hibrid kényelmesebb, de a zajszigetelés gyengeségei ilyenkor előjönnek: szél- és gördülési zaj erősebben hallható, mint a drágább modellekben, ahol több hangszigetelő anyagot használnak.
Az utastér egyszerű és célratörő, a funkcionalitást helyezi előtérbe a látványos dizájn helyett. Bár sok a kemény műanyag, a magasabb felszereltségű modellek (például az Extreme) kellemesebb textúrákkal és részletmegoldásokkal próbálják javítani az összhatást. Az üléselrendezés praktikus: a hátsó két ülés kivehető, így az autó igazi raktérbajnokká válhat, akár 2 085 literes kapacitással. A második sorban a térkínálat megfelelő, bár a három felnőtt kissé szorosan fér el egymás mellett, mivel a Jogger szélessége nem nőtt jelentősen a Sandero-hoz képest – csupán a hosszúság és a tetőmagasság lett nagyobb. A harmadik üléssorhoz a hozzáférés kissé nehézkes, főként felnőttek számára, de gyerekek vagy kisebb testalkatúak számára teljesen vállalható.
Leave a Comment