Nem várt tovább! Itt van Magyar Péter nagy bejelentése

Pannonhalmán tartott a augusztus 20-án ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke, Magyar Péter, ahol meghirdette a 10 pontból álló Szent István-programot. Íme a Tisza Párt tíz pontos program: MUTATJUK A VÁRVA VÁRT RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A terepjárásra is alkalmas, négykerék-meghajtású haszongépjárművek általában kompromisszumot jelentenek a rakomány szállíthatósága terén, mivel ezek az autók úgy vannak megtervezve, hogy egyensúlyt teremtsenek a terepen való közlekedés képessége és a szállítható rakomány mennyisége között. Ez azt jelenti, hogy nem csupán teherautóként működnek, hanem egyúttal nehéz, egyenetlen terepen is képesek megbirkózni az útviszonyokkal. Ugyanakkor, mivel a Land Cruiser Commercial modellje alapvetően egy már eleve nagyméretű SUV-ra, azaz városi terepjáróra épül, ennek köszönhetően elmondható, hogy tisztességes – vagyis kellően nagy – raktérrel rendelkezik, ami figyelemre méltó ebben a kategóriában.
A Land Cruiser közel öt méter hosszú, ami azt jelenti, hogy a teljes hossza majdnem eléri az 5 métert, viszont még így is egy kicsit rövidebb, mint a Hilux nevű pick-up modell. A szélessége majdnem eléri a 2 métert, egészen pontosan egy kicsivel alatta marad, míg a magassága 1,925 méter, vagyis majdnem két méter magas. Mindez azt eredményezi, hogy ez a modell kifejezetten impozáns, azaz tekintélyt parancsoló megjelenésű, és egyben azt is jelenti, hogy az utastérben – vagyis a belső térben – egészen sok hely áll rendelkezésre.
Annak érdekében, hogy a Land Cruiserből haszongépjármű váljon, a járműveket úgy szállítják le Japánban a gyártósorról, hogy hátul nincsenek bennük ülések. Ezután ezeket az autókat az Egyesült Királyságban található Toyota üzemben alakítják át kereskedelmi célokra. Ott szerelik fel őket azokkal a kiegészítőkkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy hivatalosan is haszongépjárműnek minősüljenek. Az átalakítás során például beépítenek egy rögzített acélrácsos válaszfalat a vezetőtér mögé, és a hátsó ülések helyére egy speciális padlóburkolat kerül, ami teljesen sík, azaz lapos rakodófelületet hoz létre. Ennek köszönhetően a raktér nemcsak praktikus, hanem könnyen pakolható is. Emellett acélból készült ablakbetéteket is beépítenek az oldalsó ablakok belső oldalára, amivel az a cél, hogy kívülről nézve megmaradjon a Land Cruiser elegáns, SUV-szerű kinézete, tehát ne tűnjön egyszerű furgonnak.
Leave a Comment