Beigazolódott, amitől sokan tartottak Donald Trumpról!

A 79 éves politikus többnapos eltűnése már önmagában is találgatásokat indított el, egészségi állapota pedig hónapok óta a figyelem középpontjában van. Tovább fokozta a gyanút, hogy Trump vasárnap egy golfpályán készült fotót tett közzé magáról Jon Grudennel, ám a felvétel valószínűleg korábban, augusztusban készült. Egy hozzászóló ironikusan megjegyezte: „Ha valóban élő bizonyítékot akarsz mutatni, nem egy régi képet kellene posztolni.”
MUTATJUK A DÖBBENETES RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
Az árak nagyjából 47 000 fonttól indulnak, ezért az elsőkerék-hajtású full-hibrid változatot kapjuk meg. A négykerék-meghajtás ehhez körülbelül 2 000 fonttal kerül többe, míg a plug-in hibrid modellért, amelynél ez az opció alap, közel 52 000 fontot kell fizetni. Természetesen kedvezményeket is elérhetünk hivatalos kereskedői hálózaton keresztül, illetve elérhető a Santa Fe lízingelve vagy használtan is.
A dobozszerű forma miatt a Santa Fe nagyobbnak tűnik, mint amekkora valójában, de a sokféle vezetéstámogató rendszer megkönnyíti a kezelhetőséget. Az elsőkerék-hajtás az alap, de a négykerék-meghajtásos verzió is képes könnyebb terepen boldogulni a különféle üzemmódoknak (sár, homok, hó) és a lejtmenetvezérlésnek köszönhetően. Bár nem elektromos autó, a Santa Fe többfokozatú regeneratív fékrendszert kínál, amelyet a kormány mögötti váltófülekkel lehet állítani. Ugyanakkor a full-hibrid változat regeneratív fékezése nem elég erőteljes ahhoz, hogy egyenértékű legyen az egypedálos vezetéssel.
A hibrid változat 212 lóerős teljesítményt nyújt, 0–100 km/h gyorsulása 9,6 másodperc, míg a plug-in hibrid 250 lóerővel és 9,3 másodperces gyorsulással rendelkezik. Mindegyik modell 112 mph (kb. 180 km/h) végsebességre képes. A városi közlekedés során a magas vezetési pozíció jó kilátást biztosít, és minden változat rendelkezik első és hátsó parkolószenzorral, tolatókamerával, valamint könnyen tekerhető kormánnyal. A PHEV csendes és kifinomult, amíg van töltés az akkumulátorban, és az elektromos hajtás előnyben részesítése miatt kellemesen alacsony zajszinten közlekedik. A meghajtás átmenete az elektromos és a benzines üzemmód között szinte észrevétlen.
Két funkciót is átvett a Santa Fe a Hyundai elektromos modelljeiből: az egyik a kormányoszlopra helyezett váltókar, a másik pedig a már említett energia-visszanyeréshez kapcsolódó kormányfülek. Az öt szint közül a legerősebb sem teszi lehetővé az egypedálos vezetést, de így is jól jön, ha növelni akarjuk az energia-visszanyerést különböző helyzetekben.
Leave a Comment