Kicsapják az Ázsia Expressz legellenszenvesebb játékosát

Az Ázsia Expressz új évadában Lakatos Levente végül Dulin Mettával került párba, miután Baukó Éva visszalépett. Már az első pillanattól feszült és túl komolyan veszi a játékot, amit ő „győztes alkatként” magyaráz. A nézők viszont egyre inkább ellenszenvesnek tartják, mert gyakran kerül konfliktusba versenytársaival és a helyiekkel.
MÁR AZ ELSŐ EPIZÓDBAN IS HIBÁZOTT, DE AMI MOST TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Kona remek példája annak, hogyan képes egy márka meghallgatni a vásárlói visszajelzéseket és ezek alapján fejleszteni a termékét. A gyártó okosan növelte kis SUV-jának méretét, éppen annyival, hogy az új változat jobban megfeleljen azok elvárásainak, akik egy praktikus, családi autót keresnek. A megnövelt helykínálat mellé sokkal kifinomultabb utastér társul, mint az eredeti modellnél: az új Kona belseje igényesen néz ki, logikusan van kialakítva, és az infotainment rendszer is kifejezetten könnyen kezelhető.
Kétségtelen, hogy a merész, sci-fi ihletésű formaterv nem fog mindenkinek tetszeni, és vannak olcsóbb kompakt SUV-k is a piacon, de jelenleg a Kona – különösen az elektromos változat – rendkívül jó ár-érték arányt kínál. Ez is közrejátszik abban, hogy továbbra is a Hyundai Konát ajánljuk az év kis SUV-jaként. Saját választásunk az Electric Advance Comfort Pack felszereltségű változat.
A Kona első generációja 2018-ban jelent meg, és gyorsan népszerű lett. Különleges megjelenése révén kitűnt a kis SUV-k tömegéből, és a benzinmotoros, hibrid és tisztán elektromos hajtásláncok széles választéka szinte minden igényt és pénztárcát kielégített. Még sportváltozat is készült belőle, Kona N néven. Ennek ellenére voltak hibái is: a hátsó üléssor szűkös volt, és a csomagtartó is elég kicsire sikerült.
Az új, második generációs modell fejlesztése során a Hyundai szerint komolyan vette a korábbi tulajdonosok visszajelzéseit – és ez érződik is. A Kona nagyobb, tágasabb és praktikusabb lett, részben azért, mert már a K3 platformra épül, amelyet a legújabb Kia Niro is használ. Bár méretben nőtt, továbbra is olyan népszerű riválisokkal versenyez, mint a Ford Puma, Jeep Avenger, Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Volkswagen T-Roc, illetve a már említett Kia Niro. Ezek közül több is elérhető belső égésű és elektromos hajtással egyaránt.
Leave a Comment