Az Ázsia Expressz új évadában Lakatos Levente végül Dulin Mettával került párba, miután Baukó Éva visszalépett. Már az első pillanattól feszült és túl komolyan veszi a játékot, amit ő „győztes alkatként” magyaráz. A nézők viszont egyre inkább ellenszenvesnek tartják, mert gyakran kerül konfliktusba versenytársaival és a helyiekkel.
MÁR AZ ELSŐ EPIZÓDBAN IS HIBÁZOTT, DE AMI MOST TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Kona remek példája annak, hogyan képes egy márka meghallgatni a vásárlói visszajelzéseket és ezek alapján fejleszteni a termékét. A gyártó okosan növelte kis SUV-jának méretét, éppen annyival, hogy az új változat jobban megfeleljen azok elvárásainak, akik egy praktikus, családi autót keresnek. A megnövelt helykínálat mellé sokkal kifinomultabb utastér társul, mint az eredeti modellnél: az új Kona belseje igényesen néz ki, logikusan van kialakítva, és az infotainment rendszer is kifejezetten könnyen kezelhető.
Kétségtelen, hogy a merész, sci-fi ihletésű formaterv nem fog mindenkinek tetszeni, és vannak olcsóbb kompakt SUV-k is a piacon, de jelenleg a Kona – különösen az elektromos változat – rendkívül jó ár-érték arányt kínál. Ez is közrejátszik abban, hogy továbbra is a Hyundai Konát ajánljuk az év kis SUV-jaként. Saját választásunk az Electric Advance Comfort Pack felszereltségű változat.
A Kona első generációja 2018-ban jelent meg, és gyorsan népszerű lett. Különleges megjelenése révén kitűnt a kis SUV-k tömegéből, és a benzinmotoros, hibrid és tisztán elektromos hajtásláncok széles választéka szinte minden igényt és pénztárcát kielégített. Még sportváltozat is készült belőle, Kona N néven. Ennek ellenére voltak hibái is: a hátsó üléssor szűkös volt, és a csomagtartó is elég kicsire sikerült.
Az új, második generációs modell fejlesztése során a Hyundai szerint komolyan vette a korábbi tulajdonosok visszajelzéseit – és ez érződik is. A Kona nagyobb, tágasabb és praktikusabb lett, részben azért, mert már a K3 platformra épül, amelyet a legújabb Kia Niro is használ. Bár méretben nőtt, továbbra is olyan népszerű riválisokkal versenyez, mint a Ford Puma, Jeep Avenger, Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Volkswagen T-Roc, illetve a már említett Kia Niro. Ezek közül több is elérhető belső égésű és elektromos hajtással egyaránt.
