A legolcsóbb csodaszer a muskátlinak!

A muskátli a magyar kertek és erélyek egyik legkedveltebb dísznövénye. Színes, gazdagon virágzó, strapabíró és jól alkalmazkodik a napfényes környezethez. Mégis, a nyári hónapokban a túlzó napsütés, a hőstressz és a kiszáradás könnyen megviselheti ezt a növényt is. A megoldás azonban közelebb van, mint gondolnánk! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új 308 azonban egyáltalán nem maradt le a technológiai fejlődésben. Ez az első olyan 308-as modell, amely plug-in hibrid hajtáslánccal is elérhető, és hamarosan – a jövő évben – megérkezik a teljesen elektromos változata is, amely e-308 néven kerül majd forgalomba. Azok számára viszont, akik még mindig a hagyományos belső égésű motorokat részesítik előnyben, a Peugeot benzines és dízel változatokat is kínál. Ebben a tesztben mi a benzines verziót próbáltuk ki, amely a tradicionálisabb megoldások híveinek szól.
Az Egyesült Királyságban az új 308-as alapára körülbelül 25 000 fontnál kezdődik a belső égésű motoros változatok esetében. A plug-in hibrid kivitelek viszont jelentősen többe kerülnek – a különbség körülbelül 6500 font, amit részben vagy egészben hosszabb távon vissza lehet nyerni az alacsonyabb fenntartási költségeken keresztül. A kombi karosszériás változat – vagyis az SW – körülbelül 1200 fonttal drágább az ötajtós változatnál.
A felszereltségi szintek az „Active Premium” alapváltozattal indulnak, majd következik az „Allure”, az „Allure Premium”, a „GT” és végül a „GT Premium”. Az általunk kipróbált „Allure Premium” szint már olyan extra felszereltségeket kínál, mint a 17 colos könnyűfém keréktárcsák, a vezeték nélküli telefontöltés és a telefon tükrözésére szolgáló rendszer, amely lehetővé teszi például az CarPlay vagy Auto használatát.
A Peugeot az elmúlt évtizedekben tudatosan a családi kompakt kategória kisebb, elegánsabb modelljeire koncentrált – talán már akkor is, amikor az áramvonalasabb 306-os modell leváltotta az élesebb vonalvezetésű, szögletes 309-est 1993-ban. Akkoriban a Peugeot megmutatta, hogy a kisebb valóban lehet jobb: könnyebb, élvezetesebb vezetni, parkolni, fenntartani.
Az új 308 már nem annyira apró, mint a régi elődei. Valójában a tengelytávját 55 mm-rel megnövelték, a teljes hossza pedig immár 4365 mm – ami több mint 10 centiméterrel hosszabb az előző generációhoz képest. Emellett az autó szélesebb és egy kicsit magasabb is lett, ám az arányai mégis sportosabbá, dinamikusabbá teszik a megjelenését. A kissé lejjebb ültetett kasztni és a szélesebb kiállás miatt az új 308 határozottabb, erőteljesebb jelenléttel bír az utakon.
Leave a Comment