A tévé előtt lett rosszul. Újabb sztrókot kapott Schobert Norbi

Két és három évvel ezelőtt ilyenkor szinte minden összeomlott Schorbert Norbi körül. A fitnszguru üzletei sorra zártak be, és az első közismert sztrók mellett még egyszer át kellett élnie. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Fontos azonban megjegyezni, hogy ez a teszt, amely során kipróbálhattuk az autót, nagyon rövid volt. A fő fókusz ezúttal inkább a hajtáslánc működésének kipróbálásán volt, nem pedig a futómű, a vezethetőség vagy a hosszabb távú vezetési élmény elemzésén. Ezért a futóműről, a kormányzásról és a sportosságról szóló részletek még később, egy alaposabb teszt során kerülnek majd igazán reflektorfénybe.
Ami az árakat és a fenntartási költségeket illeti, jelenleg még nincs hivatalos információ. Ugyanakkor a hasonló technikával felszerelt Civic hibrid modell a gyári adatok szerint 56–60 mérföldet tud megtenni egy gallon üzemanyaggal (ami európai mértékegységre átszámolva nagyjából 4,7–5,0 liter/100 km közötti fogyasztást jelent), így jó okkal feltételezhetjük, hogy a Prelude sem fog ettől jelentősen eltérni, már ami az üzemanyag-fogyasztást illeti. Mivel technikailag nagyon hasonló megoldásokra épül, elvárható, hogy a mindennapi fenntartása is hasonló szinten legyen.
Jelen pillanatban egy új Civic ára az Egyesült Királyságban 35 ezer és 40 ezer font között mozog, ezért nem lenne meglepő, ha a Prelude ára valamivel magasabb lenne ennél, különösen annak fényében, hogy a kupé karosszériaforma és a modell pozicionálása kissé prémiumabb irányba mutat. Japánban várhatóan 2025 szeptemberében kerül majd forgalomba, így talán akkor kapunk némi támpontot az árazással kapcsolatban is. Az Egyesült Királyság hivatalos áraira azonban valószínűleg még az év vége felé derül fény.
Összességében tehát elmondható, hogy első találkozásra a Prelude pozitív benyomást keltett. A hajtáslánc működése gördülékeny, jól reagál, és még ha nincs is kézi váltó, a rendszer képes olyan érzést kelteni a vezetőben, mintha ő maga váltana sebességet – ez pedig egy érdekes és kellemes vezetési élményt eredményez. Ez különösen azoknak lehet fontos, akik unalmasnak találják az automata váltók állandó, monoton működését. Az autó tehát képes arra, hogy izgalmasabbá tegye az utazást anélkül, hogy fárasztóvá vagy túlzóvá válna.
Leave a Comment