A 17 éves Ádám Attila könnyes szemmel hallgatta a zsűri kritikáját. Szépréthy Roland is kiemelte, mennyire nehéz lehet ilyen fiatalon hallgatni a kri/ik/kat, majd rákérdezett, egyetért-e a mesterekkel. Attila igazat adott a zsűrinek, de bevallotta, hogy sokan azzal vá/olják, a családja lef/ze/te a részvételét, ami a zsűrit egyöntetűen megdöbbentette, és mindenki hangsúlyozta: a k/m/ent/kkel nem kell foglalkoznia. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A standard 1,0 literes motor megfelelően mozgatja a Juke-ot – de csak akkor, ha magasabb fordulaton tartjuk. Alacsony fordulatról indulva hajlamos lustának érződni, különösen akkor, ha rosszul találjuk el a megfelelő pillanatot induláskor; a turbó sokáig késlekedik, mielőtt megérkezik az a szükséges erőtöbblet, amelyre például gyors forgalomba soroláskor szükség lenne. Ez a késlekedés városi körülmények között zavaró tud lenni, ahol az autó hirtelen reakcióit gyakran igénybe vesszük.
A 141 lóerős hibrid a Juke leggyorsabb változata, és tempójával felülmúlja olyan riválisok teljesítményét, mint a Hyundai Kona vagy a Toyota Yaris Cross. Mégsem ennyire egyszerű a képlet: miközben elinduláskor szinte elektromos autóra emlékeztető, azonnali reakciókat produkál, országúton vagy autópályán erőteljesebb gyorsítást kérve a rendszer könnyen összezavarodik. A kezdeti lendület után érezhető késlekedés következik, mielőtt a benzines motor kissé darabosan, durván kapcsolódik be. Ez az élmény kevésbé kifinomult, mint amit a versenytársak kínálnak, és megtöri a folyamatos gyorsulás érzetét.
