Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    kedd, augusztus 26
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Álmában veszítette életét Soma

    BY admin2025.08.26.

    Ötgyermekes család első gyermekeként született. Arra a kérdésre, hogy mi szeretne lenni, már pici korában ezt válaszolta: „színész, költő, festő, író”. Kétéves koráig Debrecenben, majd 18 éves koráig Hajdúnánáson élt.
    MOST AZONBAN DÖBBENETES INFORMÁCIÓLÁTOTT NAPVILÁGOT! MUTATJUK!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Dacia Jogger egy rendkívül megfizethető, praktikus és meglepően sokoldalú autó, amely elsősorban azoknak szól, akik hétüléses járművet keresnek szoros költségvetés mellett. A brit piacon jelenleg ez a legolcsóbb hétüléses modell, de a Dacia nem csak annyit tett, hogy több ülést zsúfolt egy alap karosszériába. Ennél többről van szó.

    Az alacsony ár ellenére a Jogger meglepően sokat nyújt. Üzemeltetési költségei alacsonyak: a hibrid változat akár 4 liter alatti átlagfogyasztást is kínál (WLTP szerint 58,9 mpg), de még az egyszerűbb 1.0 literes benzines is hatékonyan működik, nagyjából 48 mpg körüli fogyasztással. Mindkét változat elsőkerék-hajtású, a benzinmotor manuális váltóval, míg a hibrid automata rendszerrel érhető el. Az autó könnyen manőverezhető városi környezetben, köszönhetően a könnyű kormányműnek és a karosszéria keskeny kialakításának, ami szokatlan egy hétüléses autótól. Bár a hibrid hajtáslánc teljesítménye jobb, a váltás elektromos és benzines mód között néha zavaró lehet, mert a rendszer gyakran változtatja az üzemmódot, ami állandó gázpedál-igazítást igényel a vezetőtől.

    A Jogger nem egy teljesítményorientált autó. Az 1.0 TCe motor 11,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, és nagy terhelésnél kissé erőlködik. A hibrid változat ennél valamivel élénkebb, 10,1 másodperces gyorsulással, de meglepő módon alacsonyabb a végsebessége. Autópályán a hibrid kényelmesebb, de a zajszigetelés gyengeségei ilyenkor előjönnek: szél- és gördülési zaj erősebben hallható, mint a drágább modellekben, ahol több hangszigetelő anyagot használnak.

    Az utastér egyszerű és célratörő, a funkcionalitást helyezi előtérbe a látványos dizájn helyett. Bár sok a kemény műanyag, a magasabb felszereltségű modellek (például az Extreme) kellemesebb textúrákkal és részletmegoldásokkal próbálják javítani az összhatást. Az üléselrendezés praktikus: a hátsó két ülés kivehető, így az autó igazi raktérbajnokká válhat, akár 2 085 literes kapacitással. A második sorban a térkínálat megfelelő, bár a három felnőtt kissé szorosan fér el egymás mellett, mivel a Jogger szélessége nem nőtt jelentősen a Sandero-hoz képest – csupán a hosszúság és a tetőmagasság lett nagyobb. A harmadik üléssorhoz a hozzáférés kissé nehézkes, főként felnőttek számára, de gyerekek vagy kisebb testalkatúak számára teljesen vállalható.

    Previous Post

    Él Molnár Csilla szépségkirálynő!

    Next Post

    Nem várt tovább! Itt van Magyar Péter nagy bejelentése

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Végre kiderült Ki a VÉRSZERINTI apja Várkonyi Andrea Lányának!

    B

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum