Balázs Kláriék hihetetlen csodája

Az énekesnő egyelőre nem reagált a pletykákra, de az int/rn/ten már m/mek és találgatások tömkelege kering. „Nem hiszünk a szemünknek!” – kiáltották fel a rajongók, amikor legutóbb Balázs Klári egy televíziós fellépésen megjelent. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 3008 Hybrid 1.2 literes mild hybrid hajtáslánca már korábban is szerepelt az előző generációs modellben, de most újra megjelenik az új szériában is. Ez a hibrid rendszer úgy működik, hogy egy 22 lóerős elektromos motort integráltak a hatsebességes duplakuplungos automata váltóba, amely az első kerekeket hajtja. Az alapot egy 134 lóerős, 1,2 literes, háromhengeres turbós benzines motor adja, ez a rendszer fő energiaforrása. Bár a rendszer elektromos rásegítést kínál, nincs külön választható elektromos (EV) üzemmódja, mint például a Toyota hibrideinél. A rendszer maga dönti el, mikor kapcsol át kizárólag elektromos hajtásra – ez leginkább alacsony terhelésnél és kis sebességnél történik meg.
Már az előző 3008-asban sem volt meggyőző ez a hajtáslánc, és sajnos az új modellben is hasonló érzések térnek vissza. Két fő problémát tapasztaltunk: az egyik, hogy az autó néha erőtlennek érződik, a másik, hogy ha erőteljesebben kell dolgoznia, akkor a motor járása nyers és kissé kifinomulatlan. Ez a gyengeség már az előző modellben is jelen volt, de most még jobban észrevehető, főleg annak fényében, hogy az új generációs 3008-as közel 100 kilóval nehezebb lett, ami 0,2 másodperccel rontotta a 0–100 km/h gyorsulási időt is.
Városi forgalomban viszont jól teljesít a rendszer. A hybrid hajtás ilyenkor csendesen és simán dolgozik, nem kell különösebb figyelmet fordítani arra, hogyan vezeted – egyszerűen csak teszi a dolgát. A belső égésű motor finoman és szinte észrevétlenül kapcsol be és ki, a teljesítmény leadása egyenletes, nem tapasztalható semmiféle furcsa rántás vagy zavaró viselkedés.
Amint azonban elhagyjuk a várost, már nem ennyire meggyőző a rendszer. Ilyenkor gyakran előfordul, hogy az autó gyorsabb haladáshoz több gázt kér, mint amit ösztönösen adnál neki, és ahogy lenyomod a pedált, a motor erősen felpörög – ami hallhatóvá és érezhetővé is válik. Ez ront az utazás élményén, mivel nyilvánvalóvá teszi, mennyire meg kell dolgoznia a motornak az átlagos tempó fenntartásához. Összességében a 3008 nem tartozik a vezetési élmény szempontjából izgalmasabb kompakt SUV-k közé. A vezetés élménye alapvetően kényelmes és könnyed – a kormányzás laza, a reakciók egyszerűek –, de nem igazán von be, nem ébreszt vezetési szenvedélyt.
Leave a Comment