Baleset érte a Kincsvadászok szereplőjét!

A baleset körülményeiről elmondta, hogy egy kereszteződésben történt, ahol nem adták meg neki az elsőbbséget. Az ütközés következtében súlyos sérüléseket szenvedett, amelyek nemcsak fizikailag, hanem lelkileg is mély nyomot hagytak rajta. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A szívó négyhengeres 1,2 literes motor teljesítményben és nyomatékban elmarad a kisebb hengerűrtartalmú, turbófeltöltős egységektől. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a motort – és az ötfokozatú kézi váltót – keményebben kell dolgoztatni, ha ki akarjuk hozni belőle a lehető legjobb teljesítményt. A 0–60 mérföld/óra (0–96 km/h) gyorsulás 12,7 másodpercet vesz igénybe, a végsebesség pedig 108 mérföld/óra (kb. 174 km/h). Mindezek ellenére a motor városi tempónál kellően finoman működik, és nem tűnik zavarónak.
A mild-hibrid, háromhengeres, 1,0 literes turbómotor csak egy lóerővel erősebb, mint a korábban kivezetett 1,4-es benzines, viszont lényegesen nagyobb, 200 Nm nyomatékot kínál. A motorhoz párosított hatfokozatú kézi váltóval a 0–60 mph gyorsulás 9,8 másodperc, a végsebesség 118 mph (kb. 190 km/h). Automata váltóval a gyorsulás 0,1 másodperccel lassabb, viszont a végsebesség változatlan.
A nem hibrid 1,0 literes turbómotor 172 Nm nyomatékot és 99 lóerőt ad le. Ugyanazzal a hatsebességes kézi váltóval a gyorsulás 0–60 mph-re 10,0 másodperc, a végsebesség pedig 115 mph (kb. 185 km/h). Automata váltóval a gyorsulás 1 másodperccel lassabb, a végsebesség viszont 2 mph-val nő. Az 1,0 literes turbómotorok nagyobb nyomatékuk révén rugalmasabbak alacsony fordulatszámon, és mivel nem kell őket annyira pörgetni, finomabb járást biztosítanak. Bár nem ezek a legjobb háromhengeres turbómotorok a piacon, mégis érezhető élénkséget visznek a Rio vezetési élményébe.
A legutolsó dízelmotoros Rio modellek a 1,4 literes CRDi motorral voltak elérhetők, két teljesítményszinttel: 76 vagy 89 lóerő. Az utóbbi volt a jobb menetteljesítményű, köszönhetően a 250 Nm nyomatéknak, amely már 1 500-as fordulatszámon rendelkezésre állt. Ennek ellenére a változó vásárlói igények miatt a dízelmotoros Rio modellek gyártása 2020-ban leállt.
Leave a Comment