Bejelentette a Palota a tragédiát Károly királyról!

Ma hajnalban a Buckingham-palota hivatalos közleményben tudatta a világgal a szomorú hírt: III. Károly király állapota súlyosan romlott, az uralkodót kórházba szállították. A királyi család kérésére a részletek egyelőre korlátozottan elérhetők, de a Palota „tragikus fordulatként” jellemezte az eseményeket, és a közlemény szerint „a nemzet imáira van szükség”.
Az udvari szóvivő a kora reggeli órákban így nyilatkozott:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dacia Sandero motorválasztéka mostantól egyszerűsödött, három fő erőforrással. Az alap SCe 65 benzinmotor 2022-ben kikerült a brit kínálatból, de a TCe 90 és TCe 110 turbómotorok továbbra is elérhetőek, valamint a TCe 100 Bi-Fuel LPG üzemanyaggal működő változat is, amely továbbra is népszerűsíti az LPG-t alternatív üzemanyagként. Azonban a növekvő fókuszálás az elektromos járművekre azt sugallja, hogy az LPG valószínűleg nem marad hosszú távú stratégiaként. A teljesítmény 89 lóerőtől 109 lóerőig terjed, a TCe 90 motor 89 lóerőt és 118 lb-ft nyomatékot kínál már 2100 rpm-tól. Elektromos változat várhatóan 2028-ban érkezik.
A 0-100 km/h idő a legolcsóbb Sandero esetében most 11,7 másodperc, ami jelentős javulás a régebbi SCe 65 modellhez képest, amely 16,7 másodpercet vett igénybe. A TCe 90 motor legjobban 2000-4000 rpm között érezhető, ahol reagálékony és megfelelő teljesítményt nyújt. Ezen kívül azonban kissé lankad, és a magasabb fordulaton inkább csak zajosabbá válik anélkül, hogy valódi teljesítményt adna hozzá. A háromhengeres motor jellegzetes brummogó hangot ad, és bár nem a legfinomabb, az árkategóriájában teljesen megfelelő.
A kézi sebességváltó javításon esett át, a rövidebb váltókar és a kevésbé gumis váltás érzésével. Bár nem olyan precíz, mint egy prémium kategóriás autóban, teljesen elfogadható a Sandero árkategóriájához képest. A Bi-Fuel változatban az motor hasonlóan működik benzin üzemmódban, de LPG módban egy kicsit reagálékonyabb, de az alap vezetési élmény változatlan marad.
A finomhangolás nem éri el a drágább vagy prémium szuperminik szintjét, de ez várható a Sandero árkategóriájában. A Dacia jól egyensúlyozza az elérhető árat és a funkcionalitást, és a Sandero továbbra is erős értéket képvisel a pénztárcabarát vásárlók számára. Összességében a Sandero egy hatékony és megfizethető választás, amely elegendő teljesítményt kínál, anélkül, hogy túlzott finomhangolásra vagy prémium érzésre lenne szükség, így erős versenyző a költségérzékeny vásárlók számára.
Leave a Comment