A csomagban van minden, amire a nyugdíjasok évek óta várnak: sávos nyugdíjemelés, nyugdíjas SZÉP-kártya, áfamentes gyógyszerek, és egyfajta 14. havi nyugdíj ajánlata is. Viharos gyorsasággal terjed a hír!
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Mk3 C4-et az Autocar közúti tesztjei valóban érdekesnek és szokatlannak fogadták, vizuálisan érdekesnek, de nem túlzónak vagy túlhajszoltnak.
A C4 X gyakorlatilag ugyanazt a dizájnt kínálja, de a C-oszloptól hátrafelé eltérő formával, szögletes hátsó résszel, peremes csomagtartóval és ferde tetővonallal.
Az újonnan átdolgozott orr-rész a 2022-es Oli és a 2024-es C5 Aircross koncepcióautókból merít ihletet. Az orr középpontjában a Citroën új logója áll (amelyet az 1919-es eredeti embléma ihletett), amelyet új, szögletes LED-ek (a korábbi feltűnő Y alakú fényszórók helyett) és szélesebb profil szegélyez.
Hátul a C4 X a Citroën új emblémájával és a C4-esétől eltérő, új, körbefutó lámpákkal rendelkezik. Összehasonlítva azonban a C4 szebb, mint a C4 X, a háromrészes lámpatesteknek és a „ Citroën ” feliratnak köszönhetően modernebb megjelenést kölcsönöz.
A Citroën hat külső színben kínálja a C4 X-et, opcióként kéttónusú tetővel (kizárólag a csúcskategóriás Max felszereltségi szinten) és kétféle színes klipszel – egy vékony csíkkal, amely lehetővé teszi a tulajdonosok számára, hogy személyre szabják autójukat – mondja a Citroën . A Max tesztautónk arany színe valóban kiemelkedett.
A teljes modellcsalád alapfelszereltségéhez 18 colos könnyűfém keréktárcsák tartoznak. A C4 és a C4 X közötti nagy különbség a csomagtartó mérete. Ez a plusz 140 mm-es hátsó rész 510 literre növeli a kalaptartó alatti tárolóhelyet, ami nagyon versenyképes a szegmens többi autójához képest, de a hosszú és alacsony csomagtartó kialakítása miatt ezt nehéz kihasználni. Például egy fiókos szekrény szállításáról elfeledkezhetünk.
A C4 X döntött tetőkialakítása nem csökkenti a hátsó fejteret a C4-hez képest: még a körülbelül 183 cm magas felnőttek számára sem tűnik szűkösnek.
A ráncfelvarrás során a Citroën új, fejlett komfortüléseket szerelt a C4 X-be, amelyek vizuálisan kidudorodóak és párnázottak – 15%-kal többet, mint a kissé lapos, de széles ülések, amelyeket lecseréltek.
Bár nagyrészt hasonló érzést keltenek az általuk lecserélt ülések, mindenképpen nagyobb oldaltartást és kényelmet biztosítanak, mint korábban, és mondjuk a hasonló árú és elhelyezésű Kia Stonic vagy Skoda Kamiq. Az extra párnázás azonban kissé kemény lehet a hát felső részén (nem állítható), és hiányzik a comb alatti tartás.
