Bíró Ica teljesen kifakadt

Bíró Ica a napokban nyugdíjas lett és NEM hiszed el mennyi ezer forintnyi összeget állapítottak meg számára – írta meg meg több napilap. Mivel ebből az összegből nem tud megélni. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A plug-in hibrid SUV-k természetüknél fogva nehéz járművek, és mivel a Land Rover egyébként is súlyos SUV-okat gyárt, sejteni lehetett, hogy egy elektromosított kompakt SUV is inkább a nehezebb kategóriába fog tartozni – és ez itt kétségtelenül így is van. Az Evoque P300e azonban akkumulátorának mérete és tisztességes elektromos hatótávja miatt mondhatni indokoltan nehéz: annak ellenére, hogy közel 2,2 tonnát nyom, a vezetési élménye ezt többnyire nem tükrözi.
Legalábbis 135 km/h (84 mph) alatt – ez az a pont, ahol a közvetlenül hajtott hátsó villanymotor áttétele kimerül, és onnantól a háromhengeres benzinmotor egyedül viszi tovább az autót. Ez alatt a sebesség alatt az autó lenyűgözően erőteljes, kísértetiesen sima teljesítmény-leadást nyújt, és kiváló a gázpedál-reakciója. A 48–80 km/h (30–50 mph) gyorsulás mindössze 2,4 másodperc, ami egy középkategóriás sportos ferdehátú autó szintje. Az új nyolcfokozatú váltó annyira simán vált, hogy alig lehet észrevenni, és bár ugyanez nem mondható el a háromhengeres motor finom vibrációiról, amikor erősen dolgozik, kevésbé terhelt állapotban kifejezetten kulturált.
84 mph (135 km/h) fölött azonban az Evoque P300e mintha teljesen más autóvá válna – még ha ez nem is túl releváns a brit utak többségén. Gyengének és lassúnak érződik, amit az általunk mért gyorsulási adatok is alátámasztanak. 5. fokozatban a 96–128 km/h (60–80 mph) gyorsulás 6,3 másodperc (ugyanannyi, mint a legújabb Polo GTI esetében), de 128–160 km/h (80–100 mph) között már 17,4 másodpercre van szüksége – majdnem kétszer annyi idő, mint egy középkategóriás Golf 1.5 eTSI esetében. Elég annyi, hogy ha valaha is túlléped a 135 km/h-t ebben az autóban, az biztosan észrevehető lesz, és valószínűleg kicsit elrontja majd az egyébként jól összehangolt hajtáslánc iránti lelkesedésedet.
Leave a Comment