Bizonyítékokat találták a rendőrök Schmuck Andor lakásán!

Hétfőn tragikus hír rázta meg a közvéleményt: az 5. kerületi otthonában h/ltan találták Schmuck Andort. A 54 éves egykori politikus hosszabb ideje betegséggel küzdött, ám a környezetét is váratlanul érte a halála. Az elsődleges információk szerint nem volt olyan rossz állapotban, ami előre jelezte volna ezt a hirtelen tragédiát, ráadásul a rendőrök a következőket találták a lakásán:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai hamarosan csatlakozik a kis méretű szabadidő-autók (crossoverek) egyre bővülő táborához a vadonatúj Kona modell bemutatásával. Addig azonban, ha valaki a Tucsonnál kisebb autóra vágyik – amely a bestsellerek között szereplő Nissan Qashqai kihívója – be kell érnie az i20 Active modellel. Ez elméletileg mindazt kínálja, amit a legtöbben elvárnak egy ilyen típusú autótól: megemelt hasmagasságot, robusztusabb külsőt és néhány extra praktikus megoldást.
Ázsiában i20 Cross néven ismert, és azoknak a „lifestyle” vásárlóknak szánják, akik kedvelik a szabadtéri sportokat és aktív életmódot folytatnak. Ugyanakkor olyan modellek is versenytársai, mint a Suzuki Swift 4×4 vagy a Fiat Panda Cross, amelyek nemcsak a feltűnőbb megjelenésükkel, hanem valódi összkerékhajtással és terepképességekkel is bírnak. Az i20 Active viszont csak elsőkerék-meghajtással érhető el.
Bár külsőre többnek tűnhet, az i20 Active lényegében egy speciális felszereltségi szint, és az Egyesült Királyságban kizárólag az új, 1.0 literes, háromhengeres, turbós benzinmotorral érhető el. Az alapját képező SE felszereltségi szinthez képest alapfelszereltségben jár hozzá DAB rádió, Bluetooth kapcsolat és tempomat. Az ára nagyjából megegyezik a Ford EcoSport 1.0 Ecoboost változatával.
Az i20 Active a felfelé „felturbózott”, terepes stílusú kisautók egyre népszerűbb rétegét gazdagítja. Igazi terepjáróságát nem tudja megmutatni, viszont jó ár-érték arányt képvisel a célzottan fejlesztett kis crossoverekhez képest. Tágas, korrekt minőségű és kellemesen vezethető. A gond csak az, hogy – ellentétben például a Renault Captur-rel, amely látványosan eltér a Clio-tól – az i20 Active nem változtatja meg eléggé az alapmodellt ahhoz, hogy igazolja az 1.200 fontos felárát. Mivel nincs összkerékhajtás, sokaknak egyszerűbb döntés lehet egy sima i20 választása, hacsak nem elengedhetetlen számukra a tetősín és a műanyag karosszériavédelem. Az i20 Active stabil és biztonságos élményt nyújt, de nem igazán szórakoztató vezetni. A rugózás kissé kemény, és csak egyféle motor érhető el hozzá.
Az alap i20 egy korrekt – bár nem túl izgalmas – kiindulási pont egy terepesebb változathoz. Biztonságos, stabil és magabiztos, de sosem olyan élvezetes, mint például egy Ford Fiesta. Ugyanez igaz az Active kivitelre is.
A hasmagasság 20 mm-rel nőtt az alap i20-hoz képest, ami elméletileg lágyabb rugózást jelenthetne. Azonban a mérnökök keményebb felfüggesztést alkalmaztak, hogy ellensúlyozzák a megnövekedett dőlést.
Leave a Comment