Bizonyított! Súlyosan káros a húsleves, ha így főzöd!

A húsleves régóta a magyar konyha büszkesége, sokak számára a gyógyír és a családi összetartozás szimbóluma. De ma már nem mindegy, miből készül. Friss kutatások figyelmeztetnek: a gondosan, szeretettel főzött leves is káros lehet Az étel, amit a nagymama gyógyszerként adott, mára akár lassú méreggé is válhat – ha nem figyelünk.
MUTATJUK MIRE KELL FIGYELNI!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia Pro_cee’d GT nem azért született, hogy közvetlenül versenyre keljen olyan modellekkel, mint a Volkswagen Golf GTI vagy a Renaultsport Megane. Amikor 2013-ban bemutatták, sokkal inkább egy úgynevezett „meleg” ferdehátúnak (warm hatch) szánták, amely sportosabb alternatívát kínál a hagyományos Cee’d modellhez képest, anélkül, hogy a modern nagy teljesítményű autókra jellemző magas költségeket róná a vásárlóra.
Ennek ellenére a kevesebb mint 7 l/100 km-es vegyes fogyasztás és az a tény, hogy az autó listaára egyre jobban megközelítette a valóban erőteljes konkurensekét, azt eredményezte, hogy a Cee’d GT nem tudta igazán meghódítani a brit vásárlók szívét. Az érdeklődők figyelmét viszont felkeltette a sportos külső, a gazdag alapfelszereltség, valamint a Kia híresen nagyvonalú, hét évre vagy 160 000 kilométerre szóló garanciája.
A GT – mint a modellpaletta csúcsa – megkapta a sorozat leglátványosabb külső és technikai frissítéseit, és ez volt az első Kia, amely a márka 201 lóerős, turbófeltöltésű, 1,6 literes benzinmotorját használta. Az autót teljes egészében Európában tervezték, fejlesztették és gyártották, és nemcsak háromajtós Pro_cee’d változatban, hanem praktikusabb ötajtós kivitelben is elérhetővé tették.
A hajtásról szólva: a szimpla 1,6 literes GDi benzinmotorhoz egy ikerfokozatú turbófeltöltőt adtak, aminek eredményeként a teljesítmény közel 50 százalékkal nőtt, így az erőforrás immár 201 lóerőt és 265 Nm nyomatékot produkál. Bár ezek a számok elmaradnak a VW Golf GTI vagy a Ford Focus ST teljesítményétől, a háromajtós vetélytársak – mint például a SEAT Leon FR vagy a Peugeot 308 GT – szintjén mozognak.
Leave a Comment