Borzasztó családi tragédia: Meghalt Wolf Kati ikertestvére

Ritkán tárja a nyilvánosság elé a személyes életének részleteit az ismert magyar előadóművész, Wolf Kati. Ezúttal azonban kivételt tett, mert tragédia történt. Egy olyan tragédia, ami mélyen személyes, fájdalmas.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia dedikált elektromos modelljei a hármas szám többszöröseinek elnevezését kapták, de ez nem jelenti azt, hogy a Kia EV3 csupán egyharmada lenne a zászlóshajó Kia EV9-nek.
Bár nem kapta meg a hétüléses SUV (vagy a középre pozicionált Kia EV6) 800 voltos elektromos architektúráját, az EV3 sem az akkumulátorkapacitás, sem a fedélzeti technológia tekintetében nem fukarkodik.
Ár és méret szempontjából a Kia EV3 hasonló a már meglévő belépő szintű elektromos Kia modellhez, a Niro EV-hez. A Niro mindhárom hajtáslánc-változata (hibrid, plug-in hibrid és tisztán elektromos) továbbra is elérhető marad, de tisztán elektromos változatban a legtöbb vásárló számára az EV3 vonzóbb alternatíva lesz – kivéve a belső tér méretét, ahol a Niro EV továbbra is előnyben marad.
Az EV3 indulóára körülbelül 33 000 fontnál kezdődik, ezért az összegért az Air felszereltségi szintet és a 58,3 kWh-s akkumulátort kapjuk, amely a hivatalos adatok szerint 270 mérföldes hatótávot kínál. Körülbelül 3 000 font felárért választható a nagyobb, 81,4 kWh-s akkumulátor, amellyel az EV3 a leghosszabb hatótávját kínálja: az Air kivitel 17 colos felnikkel akár 375 mérföldre is képes egyetlen töltéssel.
Kb. 3 500 fonttal többet fizetve már a GT-Line felszereltség érhető el, ami még több extrát tartalmaz, és újabb 3 500 fontos ráfordítással a csúcsmodell GT-Line S kerül a képbe. A GT-Line hivatalos hatótávja 367 mérföld, míg a gazdagabban felszerelt GT-Line S esetében ez 362 mérföldre csökken, ami még így is az egyik legjobb érték a jelenleg elérhető elektromos autók között az Egyesült Királyságban.
A belépő szintű modell már alapból is nagyon gazdag felszereltséggel rendelkezik: teljes LED világítás, automata fényszórók és ablaktörlők, fűthető külső tükrök, kulcsnélküli nyitás, fűthető ülések, klímaberendezés, két darab 12,3 colos digitális kijelző, több USB-C csatlakozó, adaptív tempomat és 17 colos alufelnik.
A GT-Line szintre váltva megjelennek a fekete fényes dizájnelemek a lökhárítókon és kerékjáratokon, továbbá vezeték nélküli telefontöltő, tolható középkonzol-tároló, elektromosan állítható vezetőülés és digitális kulcs is jár – utóbbival akár a telefonoddal is kinyithatod az autót.
A csúcsváltozat, a GT-Line S, még több extrát kínál: napfénytető, szellőztetett első ülések, fűtött hátsó ülések, motoros csomagtérajtó, head-up display, Harman Kardon hangrendszer, 360 fokos kamerarendszer és távoli parkolásvezérlés is szerepel a listán.
Leave a Comment