Botrányosan búcsúzott Pachmann Péter a Tv2-től!

Pachmann Péter élete több mint felét a TV2 képernyőjén töltötte, és ennek köszönheti, hogy tapasztaltabb, bölcsebb és boldogabb ember lett. A TV2 korábban már közölte: a műsorvezető augusztusban távozik. A csatorna közleményében méltatta szakmai pályafutását, kiemelve hitelességét, sokoldalúságát és azt, hogy nemcsak riporterként és műsorvezetőként, hanem íróként és tanárként is maradandót alkotott. Ő MAGA AZONBAN BOTRÁNYOSAN BÚCSÚZOTT! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A Premier felszereltség emellett a Lexus legújabb vezetéstámogató rendszerét is tartalmazza (Lexus Safety System+ A), amely képes a járművet a sávban tartani, miközben a vezető csak finoman fogja a kormányt, és sávváltáskor is képes önállóan manőverezni, ha az irányjelzőt csak félig nyomjuk le. Van gyalogos-kerülő rendszer is, amely kormányzással és fékezéssel is beavatkozik, ha ütközésveszélyt észlel, valamint egy tolatóradar, amely különbséget tud tenni mozdulatlan tárgyak és gyalogosok között.
Az árakat tekintve a Lexus elég ambiciózus: egy összkerékhajtású LS 500h Luxury ára 82 595 fontnál kezdődik, ami 13 ezer fonttal több, mint a korábban említett Audi A8 indulóára, és ez az előny még nőhet is, ha figyelembe vesszük a kedvezőbb cégautó-adózást. A Lexus azonban kiemelkedően magas, 53%-os hároméves maradványértéket ígér, ami a lízingdíjakban is előnyt jelenthet.
A gyártó nem törekszik nagy volumenre, és nem is kínál jelentős kedvezményeket – 2018-ra mindössze 100 darab eladását célozták meg az Egyesült Királyságban, és ebből már 34 példány előrendelésben elkelt.
Menet közben az LS dinamikus karaktere valahol az S-osztály kényelme és az Audi A8 vagy a BMW 7-es sorozat feszesebb irányíthatósága között helyezkedik el. A tesztautónk – egy Premier változat légrugózással – jól kisimította az Omanban tartott tesztút sima aszfaltját, de a legdurvább úthibák azért átszűrődtek az utastérbe, ami a brit utak minőségét ismerve valószínűleg gyakoribb élmény lesz.
Ami igazán számítana, az az, hogy az LS könnyednek érezze magát – ahogyan az A8 esetében is –, de az autó kanyarban hajlamos billenni, és a maga 2,4 tonnájával sosem válik igazán „könnyeddé”. A kormányzás is túl könnyű és visszajelzésmentes, ami tovább csökkenti az autóval való összhang érzését.
Leave a Comment