Brasch Bence és Rami együtt!

Feszült várakozással indult a vasárnap este Lékai-Kiss Ramóna számára, aki duettpartnere, Brasch Bence érkezésére várt a TV2 st/dió/ában. A páros között már régóta izzik a levegő! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Első pillantásra a Toyota Aygo X hasonlít a régi modellhez. A dizájn nyelve nem radikálisan más, megőrzi az erőteljes, játékos vonalakat, az alacsony elhelyezkedésű első hűtőmaszkot, a teljes magasságú hátsó lámpákat és az üvegből készült hátsó ajtót.
Azonban valójában egy teljesen más autóról van szó. Mivel az Aygo már nem osztozik a padlólemezen más gyártók autóival, az egész konstrukciót házon belül alakították ki, így az Aygo X most már a Toyota Yaris módosított TNGA-B platformján nyugszik.
Az Aygo X 18 colos kerekekkel (Pure felszereltségnél 17 col) rendelkezik, ami szokatlanul nagy egy ilyen kisméretű autó esetében, de oldalról nézve határozott és magabiztos megjelenést kölcsönöz neki. Azonban továbbra is nagyon keskenyek, így hátulról nézve egy kicsit instabilnak tűnik. Az narancssárga díszítőelemek kizárólag a Limited Edition változatra jellemzőek.
Általánosságban elmondható, hogy a felfüggesztés elrendezése nem változott, továbbra is a megszokott MacPherson típusú rugóstagok találhatóak elöl és egy torziós tengely hátul, de az új technológia több kontrollt és finomítást hoz a karosszériába.
A legszembetűnőbb változás viszont az, hogy az Aygo X jóval nagyobb autó, mint a korábbi modell. 3700 mm-es hosszával 235 mm-rel, míg 125 mm-rel szélesebb, mint elődje. Mint a legtöbb új kisautó, itt is öt ajtó van, bár a hátsó ajtók szinte komikusan kicsik.
Hogyan is definiáljuk? SUV vagy crossover? Nos, 1525 mm-es magasságával még mindig nem Bentley Bentayga, de a megnövelt szélesség és az alapértelmezett 18 colos kerekek, vagy a 17 colos változatok magabiztosabb megjelenést kölcsönöznek neki, mint a legtöbb városi autónak.
Leave a Comment