Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Brutális méretű vihar jön!

Posted on 2025.06.19.

Holnap elsősorban a déli, délnyugati megyékben, illetve az északkeleti területeken fordulhat elő néhány zivatar. A legintenzívebb cellák környezetében kis szemű jég (max. 1-2 cm), intenzív csapadékhullás (10-15 mm), illetve viharos széllökés (60-70 km/h) fordulhat elő.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A standard futómű, főleg egy kabrióban, túl lágy és kényelmetlen lehet, de tévedtem. Az igazság az, hogy rosszabb, egyenetlen úton a sportos Assetto felfüggesztés túl merevnek bizonyulhat, ami miatt az autó ugrálhat vagy bizonytalanná válhat. A gyári alapverzió viszont – a keményebbik üzemmódjában – döbbenetesen kifinomultan teljesít. Csak a legdurvább úthullámok, amiket irreálisan nagy sebességgel veszünk, tudják egy kicsit kizökkenteni az autó karosszériáját az egyensúlyából. Minden más helyzetben az autó stabil és megbízható, mintha egyensúlyozna a határozottság és a laza elegancia között. Ez teszi tökéletessé a közúti használatra.

Ez az egész felkészíti a vezetőt arra, amit talán a 296 GTS legfontosabb tulajdonságának nevezhetünk: a flow, vagyis az áramlás, gördülékenység. Ez az autó egyszerűen folyik az úton – minden mozdulata összhangban van a többivel. Igen, egy szénszálas karosszériájú McLaren Spider (bármelyik modell) még precízebben és közvetlenebbül reagál a kormányzásra, és talán egy hajszállal egységesebb érzést ad, ahogy az első és hátsó tengely együtt dolgozik.

De ez a fajta “túlzott sportosság” néha már kicsit fárasztó lehet. A Ferrari 296 GTS ezzel szemben nem veszi magát ennyire komolyan – játékosabb, de mégis éles és agilis, amikor arra van szükség. Minden tökéletesen össze van hangolva benne: a kormányzás, a pedálok visszajelzése, a rugózás és a lengéscsillapítók működése. Ez egy olyan autó, amit szinte azonnal bizalommal vezetsz, még akkor is, ha a tapadás határát súrolod. Talán van benne egy enyhe lemaradás az irányváltások kezdetén a GTB kupé változathoz képest – mintha egy leheletnyi késedelemmel fordulna be, vagy hajlamosabb lenne enyhe alulkormányzottságra. De ez tényleg csak apróság.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme