Az utóbbi napokban egyre több jel utal arra, hogy a magyar kórházakban új korszak kezdődhet: olyan szigorítások körvonalazódnak, amelyek a betegek és a hozzátartozók mindennapjait is teljesen átírhatják. A hírek szerint több intézmény vezetése is „rendkívüli helyzetre” hivatkozva készül drasztikus lépésekre.
OLYANNYIRA, HOGY ITT MÁR CSAK ÍGY LEHET MENNI A KÓRHÁZBA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A márkakereskedésekben kínált legalapvetőbb C3 Aircross Touch ára 13 995 font , így jóval olcsóbb, mint a belépő szintű Seat Arona (16 555 font) vagy a Hyundai Kona (16 445 font). A 94, illetve 118 lóerős teljesítményükkel azonban a Seat és a Hyundai jóval erősebb, mint a 82 lóerős Citroën.
A Touch modellek alapfelszereltsége viszonylag szegényes, bár tartalmaz DAB rádiót, Bluetooth-kapcsolatot, 16 colos acél kerekeket és automata világítást. A 82 lóerős, háromhengeres benzinmotor az egyetlen motorválaszték ebben a kategóriában. A középkategóriás, Feel felszereltségű autók (15 100 fonttól) valószínűleg a Citroën eladásainak nagy részét teszik ki, és 16 colos könnyűfém keréktárcsákkal, 7,0 hüvelykes színes érintőképernyővel, Android Auto és Apple CarPlay rendszerrel, valamint LED-es nappali menetfénnyel rendelkeznek. Tesztautónk a csúcskategóriás Flair felszereltséggel érkezett, ami azt jelenti, hogy 17 colos könnyűfém keréktárcsákat, hátsó parkolóradarokat, navigációt és automata légkondicionálót kapott, hogy csak néhány további funkciót említsünk. Az árak ebben a kategóriában 18 090 fonttól kezdődnek, bár az extrákkal felszerelt tesztautónk ára 20 490 font volt.
A CAP maradványérték-szakértői azt jósolják, hogy a Flair felszereltséggel rendelkező autók 36 000 mérföldes vezetési távolság és 36 hónapos tulajdonlás után értékük 43%-át tartják meg, ami nem kiemelkedő. Egy csúcskategóriás Arona egy hasonló 1,0 literes benzinmotorral azonban csak marginálisan, 46%-kal fog jobban tartani.
