Csapvíz okozta egy nyugdíjas néni halálát

Egy teljesen egészséges, 70-es éveiben járó nő néhány napon belül szörnyű, visszafordíthatatlan állapotba került – fejfájás, láz, zavartság, majd halál. A diagnózis sokáig ismeretlen volt, a hozzátartozók értetlenül álltak a gyors leépülés előtt. Ami először influenzaszerű tünetnek tűnt, hamar rémálommá vált. Az orvosok és nyomozók csak később álltak elő a hátborzongató magyarázattal: valami egészen hétköznapinak hitt dolog lehetett a halál oka – a csapból engedett víz.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Bipper Tepee megjelenése egyértelműen tükrözi haszonjármű eredetét – a nagy hűtőrács és a masszív első lökhárító inkább funkcionális, mint stílusos. Az utastér kényelmes és praktikus, ám az anyaghasználat olcsónak hat. Két felszereltségi szint létezik: az alap S változat furgonszerű hátsó ajtókkal, elektromos első ablakokkal és fűthető külső tükrökkel érkezik. Az Outdoor felszereltség tetősíneket, légkondicionálót és első ködlámpákat is tartalmaz. Bluetooth és tolatóradar mintegy 200 fontos felárért kérhető.
Csomagtere alaphelyzetben 356 liter, lehajtott hátsó ülésekkel pedig 737 literre bővíthető – ez valamivel kevesebb, mint például a Skoda Roomster vagy a Citroën Nemo esetében, és jelentősen elmarad a Nissan Note-tól. Az ülések osztottan dönthetők, előre hajthatók, sőt akár teljesen ki is vehetők, bár ez utóbbi nehézkes a súlyuk miatt. A tolóajtóknak köszönhetően a hátsó ülések megközelítése még szűk parkolóhelyeken is könnyű. A sík padló és a magas tető pedig megkönnyíti a nagyobb tárgyak berakodását. A hátsó ülések kissé magasabban helyezkednek el, mint az elsők, ami jó kilátást biztosít az utasoknak, ugyanakkor a csak buktatható hátsó ablakok miatt meleg időben könnyen fülledtté válhat az utastér.
A Peugeot Bipper Tepee-t nem tesztelte az Euro NCAP, de az azonos alapokra épülő Citroën Nemo Multispace csak három csillagot szerzett. A Bipper biztonsági felszereltsége elég szegényes: alapból csak blokkolásgátlót (ABS) és vezetőoldali légzsákot kap, míg az utasoldali és oldallégzsákok csak felárért érhetők el. A Peugeot a 2012-es Driver Power ügyfél-elégedettségi felmérésében a 30 gyártó közül a 28. helyen végzett, ami nem túl bíztató a megbízhatóság szempontjából.
Leave a Comment